تعطیلی ۳۸ روزه مسابقات لیگ برتر

با انجام دیدارهای این هفته لیگ برتر این رقابت‌ها از روز جمعه دوم دی ماه دچار وقفه خواهد شد تا تعطیلی ۳۸ روزه نیم فصل مسابقات لیگ آغاز شود. بنابر اعلام عزیز محمدی رییس‌ سازمان لیگ برتر با انجام دیدارهای هفته بیستم در روز پنج شنبه هفته جاری، نیم فصل مسابقات لیگ دهم به دلیل برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از روز جمعه ۲ دی ماه آغاز می‌شود و به مدت ۳۸ روز ادامه خواهد داشت.

استقلالی‌ها ۳ روز دیگر به فیفا شکایت می‌کنند

مسوولان باشگاه اعلام کردند، کارت بازی هوارملا محمد دست آنها است و این بازیکن در هیچ تیمی ‌غیر از استقلال نمی‌تواند بازی کند. استقلالی‌ها به وی اولتیماتوم داده‌اند که اگر تا ۳ روز دیگر نیاید، رسما از این بازیکن به فیفا شکایت خواهند کرد.

قلعه‌نویی و واعظ آشتی کردند

امیر قلعه‌نویی و امیر واعظ آشتیانی که بعد از قهرمانی استقلال در لیگ هشتم روابط شان با یکدیگر تیره و تار شده بود و حتی مصاحبه‌های تندی علیه یکدیگر انجام داده بودند، در یکی از روزهای ماه محرم با یکدیگر آشتی کردند و کدورت‌ها را کنار گذاشتند.

اشکان مصاحبه نکرده و آلمان‌ها شیطنت کردند

پدر اشکان دژآگه بازیکن ایرانی تیم وولفسبورگ آلمان ضمن بیان اینکه اشکان هیچ گفت‌وگویی با سایت وولفسبورگ نداشته، درباره صحبت‌های اشکان که روز جمعه در سایت باشگاه وولفسبورگ منتشر شده و رسانه‌های آلمان و ایران نیز به نقل از آن، خبر را منعکس کردند، گفت: من با قاطعیت به شما می‌گویم که فرزند من با هیچ‌کس حتی با سایت باشگاه مصاحبه نکرده و اینها متاسفانه شیطنت‌هایی است که از سوی سایت مذکور و برخی نشریات آلمان صورت می‌گیرد.

درگیری کریستیانو رونالدو و کاسیاس با هم

پس از گذشت سه هفته از بازی با بارسلونا و دربی ال‌کلاسیکو، به نظر می‌رسد آثار و عواقب باخت ۵ بر صفر همچنان در بازیکنان تیم کهکشانی باقی مانده است. مطابق این گزارش پس از آن بازی، چند عضو این تیم در رختکن با یکدیگر درگیری پیدا کرده‌اند. از جمله کریستیانو رونالدو و کاسیاس به یکدیگر حرف‌های تندی زده‌اند.

تکذیب حضور کاپلو در منچسترسیتی و اینترمیلان

فابیوکاپلوسرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس شایعات رواج یافته مبنی بر انتقال به یکی از دو تیم قهرمان فصل گذشته اروپا و تیم منچسترسیتی رقیب همشهری منچستریونایتد را تکذیب کرد.