علی کریمی‌در آستانه بازگشت به پرسپولیس

مقصد علی کریمی‌به احتمال زیاد باشگاه پرسپولیس است. این خبر را یکی از اعضای باشگاه استیل آذین تایید می‌کند. به گزارش ایلنا، کریمی‌به دنبال جدایی قطعی از تیم استیل‌آذین به احتمال زیاد در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

محمدتقی حق‌شناس‏، سخنگوی باشگاه استیل‌آذین درباره جزئیات جدایی کریمی‌از استیل آذین گفت: «آقای کریمی‌چند وقت پیش از باشگاه استیل آذین درخواست رضایت‌نامه کرده بودند.

یکشنبه شب آقای هدایتی با این درخواست موافقت کردند. قرار شده ایشان بیایند و رسما قراردادشان را فسخ کنند.» گفته می‌شود مبلغ قرارداد یک ساله کریمی‌با استیل‌آذین رقمی‌نزدیک به یک میلیارد تومان است، با این حال حق شناس می‌گوید او حاضر شده از مابقی مبلغ قراردادش چشم‌پوشی کند.

اما کریمی بعد از استیل آذین پیراهن چه تیمی‌را به تن می‌کند؟ حق شناس می‌گوید احتمالا مقصد او پرسپولیس است:« چند وقت پیش باشگاه پرسپولیس درخواست کرده بود که کریمی‌را برای لیگ قهرمانان آسیا به خدمت بگیرد. با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل، او نمی‌تواند در لیگ به میدان برود، اما در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نخواهد داشت.»

بر اساس مقررات داخلی لیگ امارات، امکان حضور کریمی‌در تیم الاهلی دبی هم منتفی است. به این ترتیب به نظر می‌رسد تنها انتخاب ستاره سابق تیم ملی ایران در چند ماه آینده، یکی از چهار تیم باشگاهی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن است که می‌توانند پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جدید جذب کنند.