وزارت ورزش بدون عجله تشکیل شود
سیدمهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی بر تشکیل وزارت ورزش و جوانان در آرامش و به دور از تعجیل و با تدابیر لازم تاکید کرد و گفت: فرآیند تشکیل وزارت ورزش و جوانان و ساز و کار اجرایی شدن آن بسیار سخت و پیچیده است و با موانع زیادی روبه‌رو است.

هاشمی در پاسخ به این گفته سعیدلو که هر مدیری مشکل دارد به دفتر من بیاید، گفت: بارها با ایشان جلسات متعدد داشتم و مکررا با سعیدلو تماس گرفتم. جلسات متعددی را هم با معاونان سازمان داشتم. آنها در جلسه‌ها به مشکلات ورزش تیراندازی و کمبودهای مالی فدراسیون اذعان کرده‌اند، اما در عین حال هم گفته‌ که تصمیم‌گیر اول و آخر آقای سعیدلو است. ما به همین دلیل مکرر با او تماس گرفتیم.

رکوردشکنی پس از ۳۷ سال
رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با کسب 3 مدال برنز توسط ورزشکاران جوان کشورمان به پایان رسید. تیم شمشیربازی نوجوانان ایران در این مسابقات صاحب سه مدال (یک نقره و 2 برنز) شد که برای اولین بار تیم دختران کشورمان صاحب مدال در قاره آسیا شدند. در رده سنی جوانان نیز تیم ایران صاحب سه مدال برنز شدند که تیم اسلحه اپه دختران ایران برای اولین بار بعد از 37 سال صاحب یک مدال آسیایی شده است.

ایران در یک قدمی فینال غرب آسیا
دیدار سوم بین دو تیم ذوب‌آهن ایران و الجلای سوریه از مرحله نیمه نهایی بسکتبال غرب آسیا امروز در سوریه برگزار می‌شود. این دیدار که دیگر فینالیست این رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد، در حالی برگزار خواهد شد که دو تیم در دو مسابقه‌ قبلی یک پیروزی و یک شکست را تجربه کرده‌اند.