پای شجاعی شکست
مسعود شجاعی، بازیکن میانی تیم فوتبال اوساسونا، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا تا پایان این فصل از رقابت‌های لالیگا قادر به همراهی تیم خود نیست.

بازیکن 26 ساله تیم ملی ایران در دیدار با اتلتیکو مادرید که به شکست 3 بر 2 اوساسونا انجامید، از ناحیه پای چپ دچار شکستگی شد و پس از آن تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دو جلسه محرومیت برای وین رونی
وین رونی مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل به کاربردن الفاظ نامناسب مقابل دوربین تلویزیون اسکای در بازی برابر وستهام؛ دو جلسه از همراهی تیم اش
محروم شد.
البته پس از پایان این بازی؛ رونی در بیانیه‌ای به دلیل رفتارش عذرخواهی کرد و این فحاشی را به دلیل احساساتی شدن عنوان کرد و آن را خطاب به فرد خاصی ندانست. به این ترتیب رونی بازی برابر فولام در لیگ برتر و نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در برابر منچستر سیتی را از دست می‌دهد.

بیش از 30 میلیون یورو برای نویر
سران باشگاه شالکه بیش از سی میلیون یورو را برای نویر، طلب کردند ظاهرا سران باشگاه شالکه قصد ندارند مانوئل نویر را برای فصل آینده در این باشگاه نگه دارند و رسما اعلام کردند که ارزش این بازیکن بیش از ۳۰ میلیون یورو است. در حال حاضر رقابت بر سر جذب این دروازه‌بان، بین بایرن مونیخ و منچستریونایتد است.

میثاقیان سرمربی شاهین بوشهر شد
اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر شد. با قطع همکاری حمید استیلی با شاهین بوشهر مسوولان این تیم سرمربی جدید خود را انتخاب کردند.
در ۶ هفته پایانی تا لیگ برتر اکبر میثاقیان سرمربی سابق شهرداری تبریز هدایت شاهین بوشهر را بر عهده خواهد داشت. میثاقیان امروز به بوشهر می‌رود تا قرارداد خود را در هیات فوتبال بوشهر ثبت کند.