فتح‌ا..‌.زاده: مرفاوی مربی‌بزرگی است

سرپرست باشگاه استقلال گفت: مرفاوی مربی بزرگی است و بی‌شک از او حمایت می‌کنیم.

زمانی متوجه قدرت او در مربی‌گری شدم که تیم امید استقلال را قهرمان کرد. او توانایی‌های بالایی دارد. علی فتح‌ا... زاده معتقد است: قلعه‌نویی حق ندارد در مورد من اظهار نظر کند.

همان‌طور که من در جایگاهی نیستم تا در خصوص علی‌آبادی حرف بزنم. باید هر کس جایگاه خود را بشناسد.

او ادامه داد: او تنها یک مربی است و باید به کار خود بپردازد. نظر او همانند بسیاری از پیشکسوتان باشگاه استقلال محترم است و هیچ برتری به سایرین ندارد.

نباید در کاری که به او مربوط نیست دخالت کند. متاسفانه مسوولان قبلی بیش از حد به او اختیار داده بودند و گمان می‌کند هر کاری از او ساخته است، اما با حضور من اوضاع تغییر خواهد کرد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد احتمال همکاری با قلعه‌نویی می‌گوید: او سرمربی تیم ملی است و در استقلال نیازی به وی نداریم. اگر روزی از این تیم کنار گذاشته شود، در خصوص احتمال همکاری وی در هیات مدیره تصمیم‌گیری می‌کنیم. او گفت: نمی‌توانم نظرات شخصی خود را اعمال کنم. در پایان فصل اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند و آنگاه در خصوص تمامی موارد تصمیم‌گیری می‌کنیم.

فتح‌ا... زاده در مورد وضعیت کادر فنی استقلال در فصل آینده تاکید کرد: قطعا از یک مربی ایرانی استفاده می‌کنیم، اما هنوز کسی انتخاب نشده است، چرا که باید منتظر معرفی اعضای هیات مدیره باشیم.

او در خصوص سرمربی فعلی استقلال می‌گوید: مرفاوی مربی بزرگی است و بی‌شک از او حمایت می‌کنیم.

زمانی متوجه قدرت وی در مربی‌گری شدم که تیم استقلال را قهرمان کرد. او توانایی‌های بالایی دارد.

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: با حضور مجدد در باشگاه، بار دیگر کار انتقال بازیکنان را آغاز می‌کنیم، اما محوریت ما لیگ امارات نخواهد بود. باید لژیونرهای ما در اروپا افزایش یابند، چرا که در این صورت قدرت تیم ملی نیز افزایش یافته و فاصله ما با اروپا کم

می‌شود.