الیور کان:

با قهرمانی در اروپا، خداحافظی می‌کنم

گروه ورزش- کاپیتان و دروازه‌بان بایرن‌مونیخ خبر خداحافظی از فوتبال پس از قهرمانی در لیگ اروپا را به هواداران خود داد.الیور کان ۳۷ساله در طی ۱۳سال حضور در بایرن موفق شد دو بار بهترین بازیکن سال اروپا و یک‌بار در سال ۲۰۰۲ توپ طلایی بهترین دروازه‌بان را از آن خود کند.این دروازه‌بان پرآوازه‌ می‌گوید: «در صورت قهرمانی با واریائی‌ها از فوتبال خداحافظ می‌کنم.» اتوئو برگشت

گروه ورزش- ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی بارسا با بازی کردن مقابل لیورپول هدیه سال نو را به هواداران داد. این بازیکن که در ماه سپتامبر به خاطر مصدومیت میادین را ترک کرد قول داد که برای رقابت تیمش مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، که جدالی سخت مقابل میزبان است به تیم ملحق شود.در همین خصوص همه امیدها به دکتر امیلی ریکارت بسته شده، زیرا که وی موفق شده بود «ژاوی» را با سلامت کامل به جام‌جهانی برساند.

لغو دیدار لیورپول- آرسنال

گروه ورزش- لغو دیدار سه‌شنبه شب آرسنال- لیورپول به‌دلیل مه غلیظ با انتقاد مربیان هر دو تیم روبه‌رو شد. این بازی به تشخیص «مارتین اتکینسون» داور این دیدار و به‌علت مه‌گرفتگی شدید و دید کم کمک‌داوران لغو شد.اقدام این داور با انتقاد آرسن ونگر و رافائل بنیتز مربیان دو تیم مواجه شد.«بنیتز» در این خصوص گفت: من و آرسن ونگر سعی در متقاعد کردن داور داشتیم، ولی او معتقد بود که دید کافی برای تشخیص رنگ‌ها وجود ندارد.ونگر نیز اعلام کرد: با برنامه‌های سنگینی که پیش‌رو داریم ترتیب دادن مجدد این دیدار ظرف ۴۸ساعت غیرممکن است.

مورینیو:

قهرمانی برای یونایتد رویایی بیش نیست

گروه ورزش- «از منچستری‌ها می‌خواهم که به قهرمانی امسال در لیگ برتر فکر نکنند». این حرف‌های مورینیو، سرمربی چلسی است. این مربی پرتغالی توانست اختلاف امتیاز تیمش با منچستر را به ۲ امتیاز برساند. خوزه مورینیو می‌گوید: «من از ۳ یا ۴ ماه پیش گفته بودم که قهرمان می‌شویم. من رکورد ۴ بار قهرمانی پی در پی را در کارنامه خود دارم که برای هر سرمربی کار راحتی نیست».

رقیب کریمی مصدوم شد

گروه ورزش- «خولیودوس سانتوز» در تمرین دیروز بایرنی‌ها بدبیاری آورد و مصدوم شد. سانتوز در جلسه تمرینی تیمش قبل از دیدار با آلمانیا آخن در دور سوم جام حذفی از ناحیه مچ پا دچار شکستگی استخوان شد.این هافبک پاراگوئه‌ای که رقیب اصلی علی کریمی در بایرن است حداقل ۳ ماه از میادین دور شد.

حرکت والنسیا در کورس قهرمانی

گروه ورزش- والنسیا با برد رئال مایورکا توانست خود را به کورس قهرمانی برساند.این تیم با گل‌های «ویسنته»، «دیوید ویا» و «فرناندو مورینتس» در مقابل رئال مایورکا توانست سه گل بزند و خود را به جمع مدعیان لالیگا نزدیک کند.