داور، زور اخراج فکری و دایی را نداشت

خبرگزاری فوتبال ایران - استقلال در حساس‌ترین بازی خود در لیگ برتر مقابل سایپا شکست خورد و اکثر بازیکنان این تیم و حتی صمد مرفاوی اخراج اکبرپور را دلیل اصلی باخت استقلال قلمداد کردند. اکبرپور از شرایط به وجود آمده بسیار ناراحت‌ است و حالا کار به جایی رسیده که او صحبت از جدایی از استقلال می‌کند. اکبرپور می‌گوید: دیگر دوست ندارم برای استقلال بازی کنم و برای جدایی از این تیم با امیدوار رضایی مذاکره کرده‌ام.

ما روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم. شاید خیلی‌ها من را مقصر اصلی این باخت می‌دانند، ولی استقلال این فصل با اخراج گیلائوری و صادقی مقابل فجرسپاسی و سپاهان ده‌نفره شد که در نهایت برنده از زمین خارج شدیم. مهاجم آبی‌پوشان درباره درگیری با داور مسابقه و اخراج از زمین، می‌گوید: «نمی‌دانم چه بگویم. آقای قهرمانی بلافاصله من را اخراج کرد در صورتی‌که دادن یک کارت زرد در آن صحنه کافی بود. در بازی با سایپا هم علی دایی و محمود فکری با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند و من هیچ نقشی در صحنه نداشتم که آقای قهرمانی بی‌جهت کارت قرمزش را نشان داد. من اصلا با حسین کاظمی‌جروبحث کردم که بلافاصله داور اخراجم کرد! واقعا این موضوع برایم تعجب‌آور بود.» او ادامه می‌دهد: «در بازی با سایپا خیلی آرام بودم و استرس هم نداشتم. باور کنید که داور در مورد من اشتباه تصمیم گرفت. قهرمانی، زور اخراج فکری و دایی که هر کدام باید

۶ بار کارت قرمز می‌گرفتند را نداشت.»

اکبرپور در پایان بازی از هواداران استقلال شعار شنید. او از عملکرد هوادارانش ناراحت است. اکبرپور می‌گوید: «فکر نمی‌کردم با من چنین برخوردی کنند. فصل گذشته نهایت سعی و تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم و امسال هم در بازی‌هایی که داخل زمین بودم، بیشتر از همیشه دویدم و زحمت کشیدم، آخر هم این چنین جوابم را دادند. این فصل به تنهایی ۱۲ امتیاز برای استقلال گرفتم و اگر نبودم، استقلال الان تیم نهم جدول بود. در پرسپولیس مهرزاد معدنچی چندبار موقعیت گلزنی را از دست داد ولی تماشاگران تا دقیقه ۹۰ او را تشویق می‌کنند، ولی در استقلال از این خبرها نیست و بعضی از طرفداران این تیم پول می‌گیرند تا بازیکن خراب کنند.»

مهاجم استقلال درباره تصمیم جدیدش و جدایی از استقلال می‌گوید: «در استقلال با هیچ‌کس مشکل ندارم و اتفاقا خودم به فکر جدایی هستم. در این زمینه با امیدوار رضایی صحبت کردم تا باشگاه رضایت‌نامه‌ام را صادر کند. این موضوع با بازگشت قلعه‌نویی مشخص خواهد شد. دیگر نمی‌خواهم بازی کنم و در پایان نیم‌فصل از این تیم جدا خواهم شد. در حال حاضر چند پیشنهاد دارم که با دریافت رضایت‌نامه، آنها را بررسی خواهم کرد. من از استقلال می‌روم و هر جا که باشم، برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. اطمینان دارم که این تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر بشود.» او درباره نیمکت‌نشینان استقلال حرف‌های جالبی می‌زند: «بازیکنان ما همدل نیستند و هر بازیکنی که بیرون می‌نشیند دوست دارد تیم ببازد. با این شرایط هیچ‌وقت نمی‌توانیم موفق باشیم و هر روز حاشیه‌ها بیشتر می‌شود.»