مورینیو: فقط باید ببریم

گــروه ورزش - خـوزه مورینیو، سرمربی چلسی تیمش را هنوز مدعی قهرمانی می‌داند، این در حالی‌است که ۶ امتیاز از منچستر عقب هستند.

مورینیو پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل فولام گفت: «وظیفه ما این است که روی خط پیروزی بیفتیم، تا پیش از دیدار با منچستر در اواخر فصل دو یا ۳ امتیاز با این تیم فاصله داشته باشیم.» ریبه‌ری از بکام محبوب‌تر است

گروه ورزش - در حالی‌که بسیاری از هوداران رئال‌مادرید خواستار حضور دیوید بکام در سانتیاگو برنابئو هستند اما نتایج سه چهارم از نظرسنجی که توسط روزنامه مارکا گرفته شده نشان می‌دهد که فرانک ریبه‌ری ملی‌پوش فرانسوی مارسی طرفداران بیشتری دارد. بنابر نظرسنجی یکشنبه روزنامه مارکا ۷۱درصد از مردم مادرید خواهان حضور ریبه‌ری ۲۳ ساله و جانشینی وی به جای بکام انگلیسی هستند.

رونالدو بهترین ورزشکار پرتغال شد

گروه ورزش - کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی تیم منچستریونایتد به عنوان برترین ورزشکار سال ۲۰۰۶ پرتغال انتخاب شد. آبولا، پرتیراژترین روزنامه ورزشی پرتغال رونالدو را به دلیل تلاش‌های فراوانش برای شناخته‌تر شدن فوتبال پرتغال در جهان به عنوان برترین ورزشکار این کشور انتخاب کرد. در این انتخابات نونو گومژ مهاجم بنفیکا و خوزه مورینیو، سرمربی چلسی رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اتوئو، دروگبا و اسین نامزدهای سال آفریقا

گروه ورزش - کنفدراسیون فوتبال آفریقا فهرست اسامی نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۰۶ این قاره را اعلام کرد، دیدیه دروگبا (ساحل‌عاج، چلسی)، مایکل اسین (غنا، چلسی) و ساموئل اتوئو (کامرون، بارسلونا) نامزدهای این انتخابات هستند.

در رای‌گیری نهایی این انتخابات ۵۳ عضو کنفدراسیون فوتبال قاره آفریقا و همچنین نمایندگان مطبوعات و کمیته‌های فنی، شرکت

خواهند کرد.

اعطای لوح افتخاری ملکه به جرارد

گروه ورزش - استیون جرارد، کاپیتان لیورپول به خاطر خدماتش به فوتبال انگلیس از طرف امپراتوری بریتانیا لوح افتخار دریافت کرد.

جرارد با ابراز خوشحالی از دریافت این لوح می‌گوید: «از اینکه به خاطر ورزشی که در تمام زندگی به آنان علاقه داشتم چنین پاداشی دریافت کرده‌ام، بسیار خوشحالم.

واقعا قلبم به تپش افتاده من این افتخار را از طرف تمام مردم انگلیس قبول می‌کنم و باید بگویم که کاملا غافلگیر شدم».