تیم تکواندوی بزرگسالان با هدف کسب دو سهمیه مردان و دو سهمیه بانوان در المپیک ۲۰۰۸ پکن، دوشنبه هفته آینده عازم منچستر انگلستان خواهد شد. سرمربی تیم ملی تکواندو درخصوص آخرین وضعیت هادی ساعی و یوسف کرمی گفت: مشکل خاصی نداریم و برنامه‌ها به خوبی پیش می‌رود. حسن ذوالقدر تصریح کرد: سوم مهر عازم انگلستان خواهیم شد و مطابق با برنامه اعلام شده، مسابقات وزن دوم، ششم و رقابت‌های وزن سوم، هفتم مهر انجام می‌شود. به این ترتیب در فاصله زمان حضور در منچستر تا آغاز مسابقات، برنامه‌ریزی لازم برای تمرین را داریم و با تمام توان خود در رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به جزیی بودن مصدومیت یوسف کرمی و دعوت از مهدیزاده به عنوان یکی از حریفان تمرینی داخل اردو، تاکید کرد: تا حد امکان، اطلاعات مورد نیاز را درباره حریفان جمع‌آوری کرده‌ایم و همه کشورها برای کسب سهمیه، تلاش می کنند و هر بازی حکم یک فینال را دارد. ما هم با حداکثر توان برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم‌های ملی تکواندو درباره عملکرد ضعیف تکواندوکاهای بانوان در مسابقات چین، اظهار کرد: درباره بانوان نظری ندارم و تصور می‌کنم حضور ساعی و خوش جمال در مسابقات منچستر، باعث آشنایی با حریفان آسیایی می‌شود. آنها نیاز به رقابت و کسب تجربه دارند تا بتوانند نتایج قابل قبول کسب کنند.