حمایت رومنیگه از  جام‌جهانی 2022 قطر
رییس انجمن باشگاه‌های اروپا معتقد است که دیگر نباید درباره میزبانی جام جهانی 2022 قطر بحث و جنجالی به وجود بیاید. او میزبانی این رقابت‌ها را حق قطر می‌داند.به گزارش «ایسنا» جام جهانی 2022 در قطر برگزار می‌شود، اما بحث بر سر اینکه این رقابت‌ها در تابستان برگزار شود یا زمستان همچنان داغ داغ است.
بعضی‌ها بر این باورند که باید کمیته‌ اجرایی فیفا برای نامزدی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دوباره رای گیری کند، چرا که قطر شاخص‌های لازم برای برگزاری این رقابت‌ها را ندارد، اما رومنیگه، رییس انجمن باشگاه‌های اروپا و رییس اجرایی باشگاه بایرن‌ مونیخ نظر دیگری دارد.او معتقد است که پرونده‌ جام جهانی ۲۰۲۲ بسته شده و تنها میزبان قطر است.
ستاره سابق بایرن‌ در گفت‌وگو با رادیو بی بی سی گفت: داستان به پایان رسیده است. قطر موفق شد میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را به دست آورد. همه باید به این تصمیم احترام بگذارند و از قطر حمایت کنند. نباید پیشنهادهایی داده شود که بر کشور میزبان تاثیر منفی گذارد. همه ما باید به دنبال راهی برای مشکل گرمای قطر باشیم.
رومنیگه درباره این سوال که دوست دارد جام‌جهانی قطر در چه فصلی برگزار شود؟ این گونه جواب داد: قطری‌ها اعلام کرده‌اند که حاضرند در هر فصلی که فیفا پیشنهاد می‌دهد جام‌جهانی را برگزار کند. من هیچ مشکلی با برگزاری این رقابت‌ها در زمستان و پاییز ندارم.