مصدومیت شدید فریدون زندی در قطر
فریدون زندی بازیکن سابق تیم ملی و تیم الاهلی قطر در هفته سوم لیگ ستارگان این کشور دچار مصدومیت شدید و دلخراشی شد و سریعا به بیمارستان منتقل شد.
در دقیقه ۸۰ بازی الاهلی و المعیذر درحالی که همبازیان فریدون زندی با یک گل از حریف عقب بودند، فریدون برای دفع توپ با یکی از بازیکنان تیم حریف برخورد کرد. بازیکن المعیذر به جای دفع توپ، پای یار ایرانی را شلیک کرد و صحنه‌ای دلخراش را رقم زد. گفته می‌شود شدت این مصدومیت به گونه‌ای بوده که پای فریدون زندی از حالت عادی خارج شده است. سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطردر این خصوص گفت: مصدومیت «فریدون زندی» به حدی شدید است که امکان دارد او برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.
«میلان ماچالا» سرمربی اهل جمهوری چک تیم الاهلی قطر شنبه شب پس از دیدار تیمش با تیم «المعیذر» در کنفرانس خبری این مطلب را بیان کرد. به گزارش «ایرنا»، سرمربی تیم الاهلی قطر گفت: اینکه یکی از اصلی ترین عناصر خود یعنی فریدون زندی را از دست دادیم یکی دیگر از ناکامی‌های تیم ما است. این طور که از ظواهر پیدا بود این بازیکن دچار مصدومیت جدی شده است به گونه‌ای که شاید برای همیشه باید فوتبال را کنار بگذارد. لیگ فوتبال قطر تازه آغاز شده است و ما راه درازی در پیش داریم لذا باید برای قرارگرفتن در مسیر صحیح تلاش زیادی انجام دهیم. چنانچه زندی نتواند بازگردد درباره جایگزین او در تیم الاهلی قطر در آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
محمد عمر، پزشک الاهلی پس از پایان بازی گفت: زندی به زودی زیر تیغ جراحان قرار می‌گیرد.