اهدای عالی‌ترین نشان فیلا  به فرانس بکن باوئر
فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) عالی‌ترین نشان خود را به فرانس بکن باوئر چهره مشهور فوتبال آلمان و جهان اهدا کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، در روزهای بحرانی کشتی که این ورزش در خطر حذف از بازی‌های المپیک قرار گرفته بود، افراد صاحب نامی به کمپین حمایت از رشته ورزشی کشتی پیوستند تا سرانجام این ورزش در المپیک ماندنی شود.

یکی از این مردان بزرگ فرانس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان بود. حالا پس از گذشت چند ماه، فدراسیون جهانی کشتی با اهدای بالاترین نشان فیلا که یک گردنبند طلایی است از بکن بائر قدردانی کرده است. این مراسم در سالزبورگ اتریش برگزار شد.
نناد لالوویچ رییس صربستانی فیلا به دلیل جراحی بازو نتوانست در این مراسم شرکت کند، اما در یک پیام ویدئویی ویژه برای بکن باوئر صحبت کرد.
لالوویچ در این پیام گفت: «بکن باوئر قابل احترام‌ترین و محبوب‌ترین ورزشکار در کشور من (صربستان) است، اگر چه او در زمین فوتبال بسیاری از هموطنان من را با چشمانی اشک‌آلود به خانه فرستاده است. فرانس گفت که او می‌خواسته کشتی‌گیر شود، اما مربی‌اش به او پیشنهاد کرده به دلیل فیزیک جسمانی بسیار استخوانی و لاغر خود، بهتر است ورزش دیگری انتخاب کند. حالا هم جهان بسیار خوشحال است که فرانس این توصیه را گوش کرده است.»