با چالش‌های جدید و مصاحبه هایی که رویانیان و علی کریمی علیه یکدیگر انجام داده بودند تقریبا آن چند درصد احتمال حضور کریمی در بازی با میلان هم به صفر تبدیل شده بود، اما رویانیان دیروز خبرنگاران و اهالی فوتبال را سورپرایز کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در کنفرانس خبری مربوط به بازی با تیم ستارگان میلان در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات اخیرتان با علی کریمی باعث نشده که نام این بازیکن از قلم بیفتد، گفت: «باشگاه پرسپولیس برای رویانیان نیست و هر کس که با من مخالف باشد دلیل بر آن نمی‌شود که او را نادیده بگیریم، درود بر مخالفان من ولی از کریمی تقاضا می‌کنم که به اینجا بیاید و از پیشکسوتان هم خواستم که دور من را خط بکشند و توجهی به رابطه‌های من نداشته باشند. ما کارگر پرسپولیس هستیم و از کریمی درخواست می‌کنیم که برای این بازی تیمش را همراهی کند.»
البته شاید رویانیان می داند که کریمی به خاطر بازی با پرسپولیس حاضر نیست ۲۴ ساعت قبل از این بازی مهم در تهران رودرروی میلان قرار بگیرد و حتی در صورت دعوت بعید است به تهران بیاید. البته شاید اگر خود کریمی هم بخواهد مجید جلالی یا زینی‌زاده به او اجازه حضور در این بازی را ندهند.