رایزنی علی‌آبادی با سازمان بازرسی کل کشور درباره انتخابات
در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای به این کمیته بر ممنوعیت حضور افراد بازنشسته، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در همین راستا محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک دیروز به سازمان بازرسی کل کشور رفت تا در رابطه با نامه مربوطه و مسائل قید شده در آن با مقامات این سازمان صحبت و رایزنی کند.
بر اساس نامه سازمان بازرسی کل کشور افرادی مانند سید مهدی هاشمی به‌دلیل حضور در مجلس و بهرام افشارزاده و مهدی کرباسیان به‌دلیل بازنشستگی اجازه حضور در انتخابات را ندارند. حتی گفته می‌شود علی‌آبادی که پیش از حضور در کمیته ملی المپیک ریاست سازمان تربیت بدنی را بر عهده داشت به خاطر نوع بازنشستگی (نوع استخدام وی تامین اجتماعی بوده که پستی در آن لحاظ نشده و به همین دلیل جزو مقامات محسوب نمی‌شود) و بر اساس نامه سازمان بازرسی کل کشور اجازه حضور در انتخابات را ندارد.
البته علی آبادی تاکید دارد که این نامه شامل حال وی نمی‌شود، اما به هر حال دیروز او به سازمان بازرسی کل کشور رفت تا در این رابطه با مقامات مربوطه دیدار و گفت‌وگو کند.