دوری 3 هفته‌ای خسرو حیدری از فوتبال با توجه به آسیب‌دیدگی بافت عضله همسترینگ خسرو حیدری، او برای بازگشت دوباره به تمرینات تیم استقلال نیاز به سه هفته فیزیوتراپی دارد.

درخواست پروین از شهرداری
علی پروین به‌عنوان مدیرعامل موقت پرسپولیس به شهرداری تهران رفت و در جلسه‌ای با مسوولان مختلف شهرداری از آنها خواست تا به پرسپولیس در فصل جاری و فصل آینده با توجه به اینکه این تیم متعلق به تهران و تیمی مردمی است، کمک کنند.
قرارداد پوما با آرسنال
کمپانی آلمانی تولید پوشاک ورزشی «پوما» با قراردادی 5 ساله به ارزش سالانه 30 میلیون پوند از فصل آینده تامین‌کننده پوشاک ورزشی تیم فوتبال آرسنال خواهد بود.
با این قرارداد پوما موفق شد کمپانی آمریکایی «نایکی» را که به مدت 2 دهه نشانش روی پیراهن توپچی‌های لندن نقش بسته بود، کنار بزند.
تقدیر رئیس المپیک آسیا از افشارزاده
شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا با ارسال پیامی از بهرام افشارزاده به پاس سال‌ها تلاش، سخت‌کوشی و خدمت به ورزش تقدیر و تشکرکرد.
بازگشت والیبال به استادیوم روباز
برای اولین بار بعد از مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال ۱۹۵۲ مسکو، یک مسابقه والیبال در یک استادیوم روباز برگزار می‌شود.
بازی افتتاحیه مسابقات والیبال قهرمانی جهان در لهستان، یک دیدار رویایی بین تیم‌های لهستان و صربستان خواهد بود. برگزارکنندگان مسابقات قهرمانی جهان قصد دارند، دیدار افتتاحیه مسابقات را در استادیوم 58000 نفری فوتبال شهر وراکلاف به نمایش بگذارند.
غفلت از چوگان دلیل تهاجم دیگران
فتح‌اله حداد، مشاور فدراسیون چوگان گفت: از چوگان غفلت کرده‌ایم، بی‌سبب نیست که جهانیان بارها نسبت به این ورزش فرهنگی تهاجم کرده‌اند، چینی‌ها، قطری‌ها و... دنبال آن بودند، چون در ذات چوگان، خرد وجود دارد. پشت طراحی این بازی، خردمندی نهفته است.