هجمه مربیان موج‌سوار به ولاسکو حالا که خولیو ولاسکو از ایران رفته برخی مربیانی که بیشتر به دنبال موج سواری هستند و واقعیات را قبول ندارند، به فکر انتقاد از این مربی موفق افتاده‌اند. این افراد در زمان حضور ولاسکو در ایران شهامت انتقاد کردن از او را نداشتند.

رتبه اسکی‌بازان ایران در سوچی
محمد کیادربندسری و حسین ساوه شمشکی اسکی‌بازان ایران در مرحله نخست مسابقات اسکی آلپاین مردان المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی جایگاه‌های پنجاه و ششمی و شصت‌ودومی را به دست آوردند. در این رقابت‌ها که با حضور ۱۰۹ اسکی باز برگزار شده بود، دو اسکی‌باز مسابقه ندادند و ۲۶ اسکی باز مسابقه خود را به پایان نرساندند.

دانیل داوری مصدوم شد
باشگاه اینتراخت براونشوایگ اعلام کرد دروازه‌بان ایرانی‌اش به دلیل کشیدگی عضله شانه مصدوم شده و نمی‌تواند در دیدار برابر نورنبرگ به میدان برود. هنوز مشخص نیست که داوری چه مدت از میدان دور خواهد بود.

صعود نوشاد عالمیان به رده ۵۷ پینگ‌پنگ جهان
رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ اعلام شد که نوشاد عالمیان با ۶ پله صعود،در رده ۵۷ دنیا قرار گرفت.

تردید در انتخاب برناردی
مسوولان فدراسیون والیبال که پیش از این از نهایی شدن قرارداد لورنزو برناردی برای جانشینی خولیو ولاسکو در تیم ملی ایران نام برده بودند، به نظر می‌رسد که در این تصمیم خود دچار تردید شده‌اند یا اینکه اصلا گزینه اصلی سرمربیگری این تیم فرد دیگری است.