بازگشت مارادونا به مستطیل سبز «دیه‌گو مارادونا» که سال‌ها است کفش‌هایش را آویخته و حتی سابقه مربیگری دارد، برای بازگشت به میدان و بازی در تیمی به خواسته دوست صمیمی‌اش ابراز علاقه کرده است. طبق گزارش رسانه‌ها مارادونای 53 ساله قرار است در تیم دسته پنجمی فوتبال آرژانتین یعنی تیم «دیپورتیو ریسترا» بازی کند.وی به خاطر رفاقت دیرینه با مدیر باشگاه ریسترا، این خواسته را پذیرفته است.
جدایی سیموئز از تیم ملی فوتبال
آنتونیو سیموئز دستیار پرتغالی کارلوس کی‌روش که اغلب در کنار کی‌روش کار کرده است، قصد دارد به دلایل شخصی از تیم ملی ایران جدا شود. وی در گفت‌وگو با روزنامه پرتغالی «رکورد» درباره جدایی از تیم ملی ایران گفت:‌ به دلایل شخصی دوست ندارم در ایران مربیگری کنم. البته قطع همکاری من با تیم ملی ایران کاملا شخصی بوده و هیچ مشکلی با فدراسیون فوتبال ایران ندارم.

نفت امیدیه قهرمان لیگ برتر واترپلو شد
در فینال رقابت‌های لیگ برتر واترپلو، نفت امیدیه ۱۴ بر ۱۰ شهبازی زنجان را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.در دیدار رده‌بندی نیز تیم‌ دانشگاه آزاد با نتیجه ۹ بر ۷ مقابل نفت و گاز گچساران پیروز شد و به‌عنوان سومی دست یافت.

چلسی به دنبال جذب خاویر زانتی
رسانه‌های انگلیسی از پیشنهاد ژوزه مورینیو به خاویر زانتی ۴۱ ساله برای پیوستن به آبی‌های لندن به‌عنوان بازیکن- مربی خبر دادند.

حمایت پودولسکی از شوماخر
لوکاس پودولسکی بازیکن تیم آرسنال، قصد دارد با پوشیدن کفش‌هایی که روی آن دو جمله کوتاه خطاب به شوماخر نوشته از قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک دنیا بخواهد برای زنده ماندن مبارزه کند.

برنامه اسکی‌بازان در المپیک سوچی
آخرین رقابت اسکی‌بازان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی، امروز رقم می‌خورد. امروز دو اسکی‌باز مرد ایران در رشته آلپاین، مارپیچ کوچک به رقابت با حریفان می‌پردازند. اسکی‌بازان مرد ایران در مارپیچ بزرگ رتبه‌های ۵۱ و ۵۵ را به‌دست آورده بودند.