تاثیرمسابقات جام‌جهانی در امتحانات آموزش و پرورش عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: برای اینکه امتحانات خردادماه با مسابقات جام‌جهانی فوتبال تداخل نداشته باشد، امتحانات پایانی سال تحصیلی 93-92 را اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم.


ممنوعیت حضورنمایندگان مجلس
به‌عنوان رئیس فدراسیون
با اعلام موضوع رسمی مجلس شورای اسلامی پرونده‌ ابهامات در رابطه با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر مشخص شد و بر این اساس حضورنمایندگان مجلس و شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها ممنوع اعلام شد.

کرانچار مذاکره با استقلال را تکذیب کرد
زلاتکو، کرانچارسرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: منافع من را باشگاه سپاهان تامین می‌کند و هیچ مذاکره‌ای با استقلال نکرده‌ام.

صدرنشینی مسجدسلیمانی‌ها در لیگ دسته اول
هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال در ۲ گروه اول و دوم برگزار شد که در گروه اول تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد توانست صدرنشینی را از همشهری خود، یعنی پدیده مشهد بگیرد ودر گروه دوم نیز تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان مقابل نفت و گاز گچساران با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و با ۳۴ امتیاز درصدر جدول باقی ماند.

ضرب‌وشتم یک عکاس توسط بالوتلی
ماریو بالوتلی در یک باشگاه، شبانه یک عکاس را مورد ضرب‌وشتم قرار داد. طبق اعلام پلیس ایتالیا، طی این حادثه که در شهر لیگواریا، در سواحل شمال غربی ایتالیا رخ داده است، بالوتلی فرد مذکور را که ظاهرا قصد داشته از ستاره میلان و نامزدش عکس بگیرد، به شدت کتک زده است.

تقابل هندبال ایران با بزرگان جهان
داوود توکلی رئیس کمیته داوران آسیا از برگزاری بازی دوستانه تیم ملی هندبال ایران با چند تیم مطرح اروپایی خبر داد. تیم‌های آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، کرواسی و لهستان تیم‌هایی هستند که رایزنی برای انجام بازی تدارکاتی با آنها صورت گرفته است.

پول بلوکه شده داوران آزاد شد
رئیس فدراسیون فوتبال از آزاد شدن پول بلوکه شده داوران ایران خبر داد.علی کفاشیان در گفت‌وگو با «ایسنا»، در پاسخ به این پرسش که تکلیف پول‌های بلوکه چه خواهد شد، با بیان اینکه فعلا هیچ اتفاقی نیفتاده گفت: شرایط تغییری نکرده و اتفاقی رخ نداده است. فقط توانستیم با همکاری وزارت امور خارجه پول داوران را آزاد کنیم که مبلغ آن در حدود ۲۶۰ هزار دلار بود. این پول هنوز به داوران پرداخت نشده، اما مبلغ مربوطه را گرفته‌ایم.