هرکس جای من بود مجسمه‌اش را می‌ساختند
سرمربی استقلال گفت: برخی فقط می‌خواهند من را بزنند و اگر فرد دیگری جای من بود خیلی‌ها برایش بَه بَه و چَه چَه می‌کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین دیروز آبی‌پوشان عنوان کرد: تیم ما روز به روز کامل‌تر می‌شود و اکنون بازیکنان مصدوم‌مان به تمرینات ما اضافه شده‌اند. جمشیدیان، حیدری و بیک‌زاده به تمرینات برگشته‌اند و هر چند نظری مصدوم شد و به بازی با الریان نمی‌رسد، اما بودن بازیکنان جدید در تمرین به تیم و کادر فنی اعتماد به نفس می‌دهد.
قلعه‌نویی با اشاره به شکست بارسلونا برابر وایادولید گفت: در ایران شرایط طور دیگری است. ما به ملوان باختیم و برخی‌ها «های و هوی» به راه انداختند، اما شب گذشته بارسلونا برابر تیم هجدهم جدول باخت. من نیمه دوم این بازی را هم دیدم که بارسلونا حتی نتوانست ایجاد موقعیت کند. فوتبال همین است و یک روز هم می‌بازید، اما آقایان با یک باخت به ما حمله کردند.
وی با بیان اینکه منچستریونایتد هم شرایط خوبی ندارد، افزود: ارکان منچستر همه سر جای خود هستند و فقط یک نفر از این تیم رفته، اما ببینید این تیم چه شرایطی پیدا کرده است. حالا ما مشکلات خاص خودمان را داریم، پول نیست، بازیکنان‌مان مصدوم شدند، یکسری از بازیکنان در وسط راه رفتند و با این حال من معتقدم خدا خیلی ما را دوست داشت که بالای جدول هستیم.
قلعه‌نویی تصریح کرد: برخی با قلعه‌نویی مشکل دارند و فقط می‌خواهند من را بزنند، اما هر کس دیگری جای من بود و این‌گونه نتیجه می‌گرفت مجسمه او را می‌ساختند. حالا شاید مجسمه نمی‌ساختند، اما همین آقایان قلم به دست که می‌گویم برایش بَه بَه و چَه چَه می‌کردند.
سرمربی آبی‌پوشان با انتقاد از آنهایی که مغرضانه از او انتقاد می‌کنند، عنوان کرد: منچستریونایتد اکنون چه وضعیتی دارد؟ این آقایان از قلعه‌نویی خوششان نمی‌آید و حتی من شنیدم در بازی با الشباب که ما گل خوردیم در تحریریه از شادی به هوا پریده‌اند. بارسلونا با ژاوی، اینیستا و همه بازیکنانش شکست خورد، حالا ما خیلی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم و یکسری دیگر هم مصدوم هستند. خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان و احمد جمشیدیان چهار بازیکن کلیدی ما این فصل روی هم ۳۰ بازی هم انجام نداده‌اند و شرایط ما این‌گونه بوده است.