استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در حالی به سومین گام خودشان در رقابت‌های آسیایی رسیده‌اند که آبی‌پوشان به دیدار با الجزیره به چشم مصافی برای حضور در ادامه رقابت‌ها و تراکتوری‌ها به عنوان گامی برای تداوم صدرنشینی نگاه می‌کنند. به گزارش «ایسنا» 2 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در گام سومشان روز سه‌شنبه به مصاف حریفان اماراتی می‌روند.
استقلال - الجزیره
آبی‌پوشان تهرانی که در ابتدای کار به نظر می‌رسید با کار ساده‌ای برای صعود از گروه A روبه‌رو هستند، با دو شکست پیاپی در بازی‌های قبلی، کار بسیار دشواری را پیش روی دارند. آنها از چهار دیدار باقیمانده نیاز به حداقل ۱۰ امتیاز برای صعود دارند و شکست برابر الجزیره پایان احتمالی کار آنها در آسیا خواهد بود. استقلالی‌ها برای پیروزی در این دیدار حساب ویژه‌ای روی هوادارانشان باز کرده‌اند و اگر آنها در ورزشگاه حاضر شوند می‌توان انتظار داشت با یاری آنها سه امتیاز این دیدار نصیب آنها شود. الجزیره یک بار دیگر هم با استقلال همگروه بوده است. آنها در سال ۲۰۱۲ هم با استقلال همگروه بودند و در تهران با حساب ۲ بر یک استقلال را بردند و در بازی برگشت هم با تساوی یک بر یک برابر استقلال به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شدند. الجزیره در حال حاضر با ۶ امتیاز صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان است و استقلالی‌ها اگر می‌خواهند برای صعود شانسی داشته باشند و همچنان سرنوشت در دست خودشان باشد، محکوم به کسب امتیاز در این دیدار هستند. دیدار ۲ تیم ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
العین - تراکتورسازی
شاگردان تونی اولیویرا فعلا صدرنشین گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با ۴ امتیاز هستند. آنها در صورت موفقیت برابر حریف اماراتی‌شان می‌توانند به صدرنشینی ادامه دهند و دور رفت رقابت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند. خبر خوب برای آنها حضور علی کریمی در این دیدار است که می‌تواند بار زیادی از مشکلات آنها در میانه میدان را بر دوش کشد و البته توانایی‌های لک، انصاری‌فرد و دقیقی هم در این میان به آنها کمک زیادی می‌کند. دیدار ۲ تیم ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه العین امارات برگزار می‌شود.