تحت فشار قرار گرفتم
وزیر ورزش و جوانان گفت: زمانی که لیست قرارداد بازیکنان منتشر می‌شود می‌بینیم مردم به شدت آزرده می‌شوند و حتی از کسانی که به آنها علاقه داشتند و عشق می‌ورزیدند منزجر شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در خصوص لیست قراردادهای میلیاردی برخی تیم‌های فوتبال و مسائل و حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون آن گفت: خوشبختانه مردم ما نسبت به این قضایا بسیار مطلع، آگاه و البته بسیار حساس در رعایت عدالت هستند که این حساسیت بسیار مثبت و کمک‌کننده است. «وزیر ورزش و جوانان بدون اینکه به نام تیمی اشاره کند، از کلمه «آن» استفاده کرد» و گفت: «آن» لیست را من دیدم، اما مغایرت‌هایی وجود دارد. قراردادهای شفافی وجود دارد که با سازمان لیگ بسته شده و یک قراردادهایی هم وجود دارد که شفاف نیست؛ اصطلاحا قرارداد داخلی. از طرفی قراردادهایی هم میان افراد وجود دارد که با مذاکرات شفاهی بین خودشان بوده است. مجموع این مسائل نشان می‌دهد این ارقام کلان روشن و شفاف نیست.گودرزی اظهار کرد: براین اساس، من، مسوولان و بازرسان مختلف از نهاد ریاست جمهوری، سازمان‌های نظارتی، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و البته خود وزارت ورزش و جوانان را دعوت کردم تا این قراردادها را نه برای تیم‌های تحت پوشش خودمان بلکه برای همه تیم‌ها بررسی کنند، اما زمانی که گزارش دادند و دیدیم که شفاف و روشن نیست دستور دادم تا وقتی که این ارقام کلان که از جیب مردم است شفاف نشود نمی‌توان کمکی کرد.
گودرزی در مورد شایعاتی مبنی بر تحت فشار قرار گرفتنش بعد از مقاومت در مورد پرداخت‌های میلیاردی آن را تایید کرد و گفت: به هر حال وقتی یک بازیکن که هیچ مراوده مالی، اقتصادی و حتی تیمی با وزیر ورزش و جوانان ندارد از داخل یک میدان من را به مبارزه می‌طلبد و مربی یک تیم که باید به مدیرعاملش پاسخگو باشد و مدیرعامل در قبال هیات‌مدیره؛ درحالی که خیلی از آنها کارمند و منصوب دولت هستند به عنوان یک مخالف دولت صحبت می‌کنند طبیعی است که این فشارها به بیرون منتقل می‌شود، ولی من چون خودم ورزشکار هستم مقداری مقاومتم زیاد است.