مربی تیم فوتبال استقلال و سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا به عنوان دستیار ایرانی کارلو‌س کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شد. این مربی به همراه تیم فوتبال ذوب‌آهن پیشینه نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را هم داشته است.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، پس از معرفی مجید صالح و موافقت وی برای حضور در تیم ملی، صالح به عنوان دستیار ایرانی کی‌روش، به همراه تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی حاضر خواهد شد.
مجید صالح پس از انتخابش به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش اظهار کرد: جا دارد در ابتدا از مجموعه استقلال تشکر کنم. دیروز از طرف فدراسیون با من تماس گرفته شد و همان‌طور که از قبل مشخص شده بود آقای کی‌روش نظر مثبتی روی من داشت و به تصمیم قبلی خود برگشت.
صالح با تاکید بر اینکه با استقلال به عربستان سفر نمی‌کند، گفت: با توجه به حضورم در اردوی آفریقا و اتریش باید کارهای اداری حضورم در اردو را انجام بدهم و البته نمی‌دانم که ویزای آفریقای جنوبی من آماده می‌شود یا خیر، اما به صورت کامل در خدمت فدراسیون فوتبال هستم.وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: چون نماینده مربیان ایرانی هستم امیدوارم که بتوانم کارم را به نحو احسن انجام دهم و هرچه در توان دارم برای تیم ملی خرج کنم.