جلالی: تیم ملی به آرامش نیاز دارد
مجید جلالی درباره شرایط کنونی تیم ملی اظهار کرد: هر چه سعی می‌کنیم فضای تیم ملی را بیشتر به آرامش برسانیم، بیشتر به تیم ملی کمک ‌کرده‌ایم.

حمله دستیار مورینیو به داور
در جریان دیدار تیم‌های فوتبال چلسی و ساندرلند، اعتراض شدید روی فاریا دستیار مورینیو به داور باعث شد تا از بازی اخراج شود و او هم نسبت به این تصمیم به شدت عصبانی شد که در این هنگام آقای خاص مانع از برخورد فیزیکی او و داور شد. چلسی در این بازی با نتیجه دو بر یک شکست خورد و تا حدود زیادی قهرمانی جزیره را از دست داد.

حادثه مرگبار سقوط بهمن در اورست
سقوط بهمن در قله اورست باعث کشته و مفقود شدن حدود ۱۵ کوهنورد شد و بیش از ۱۰۰ کوهنورد نیز در منطقه یخچالی این قله گرفتار شدند. طبق اعلام سایت پیک فریکس
(peak Freaks) تاکنون ۶ شرپا کشته شده و ۹ کوهنورد دیگر مفقود شدند. در حال حاضر هلیکوپترها در حال پرواز مداوم هستند تا کوهنوردانی را که در بالای منطقه وقوع بهمن گیر افتاده‌اند از محل انتقال دهند.این درحالی است که اجساد شرپایان جان باخته نیز باید تخلیه شوند.

پاری‌سن‌ژرمن فاتح جام اتحادیه فرانسه شد
دیدار نهایی جام اتحادیه فرانسه در ورزشگاه استادوفرانس شهر پاریس برگزار شد که در آن پاری‌سن‌ژرمن موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک لیون را شکست دهد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

زهرا نعمتى، نماینده ایران در نشست معلولین سازمان ملل متحد
نشست عالى رتبه معلولین سازمان ملل متحد ۲۰ خرداد ماه جارى در محل سازمان ملل انجام می‌شود و از ایران خانم زهرا نعمتى در این اجلاس حضور خواهد داشت. طى هماهنگى که با وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه انجام شده، زهرا نعمتى به عنوان نماینده کشورمان در نشست عالى رتبه معلولین سازمان ملل متحد شرکت خواهد کرد.

استقلالی‌ها و صالح دیروز به آفریقا رفتند
امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده (بازیکنان استقلال) و مجید صالح (دستیار کی‌روش) بعدازظهر دیروز تهران را به مقصد آفریقای جنوبی ترک کردند.

پیکان به پلی‌آف لیگ برتر صعود کرد
تیم فوتبال پیکان با شکست دادن سیاه جامگان، به پلی‌آف لیگ برتر رسید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مسابقه برگشت تیم‌های پیکان و سیاه‌جامگان، تیم فوتبال پیکان با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد و به پلی‌آف لیگ برتر سید. دیدار رفت این تیم‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.
نکته جالب اینجا است که مسابقه برگشت دو تیم هم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما بازی به وقت اضافه کشیده شد و در وقت اضافه چهار بار دروازه دو تیم باز شد. محمد برجلو، مرتضی آقاخان و مجید خدا بنده لو گل‌های پیکان را زدند و مصطفی شهرکی هم زننده تک گل سیاه جامگان بود. پیکان در مرحله پلی‌آف باید با فجر سپاسی شیراز بازی کند.