کشتی‌گیر قزاقستانی دست کمیل قاسمی را گاز گرفت! کشتی‌گیر سنگین وزن تیم ملی ایران در شرایطی راهی دیدار فینال شد که حریف قزاقستانی در اقدامی غیرورزشی دست حریف ایرانی خود را گاز گرفت! با این حال این اقدام هم مانع از پیروزی کمیل قاسمی نشد و وی با پیروزی قاطع برابر کشتی‌گیر کشور میزبان راهی دیدار فینال شد.

جریمه و محرومیت برای بازیکن تیم شهرداری یاسوج
دیدار ۲ تیم نساجی مازندران و شهرداری یاسوج از سری رقابت‌های لیگ دسته اول ۱۹ فروردین ماه در حالی برگزار شد که از سوی مجید نجاتی تخلفاتی مبنی بر ورود غیرمجاز به زمین مسابقه و جلوگیری از موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. بر همین اساس وی به پنج جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

شکست بانوان والیبالیست متین از چینی‌ها
تیم والیبال بانوان متین ورامین ایران در مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا مقابل نماینده چین شکست خورد.

واکنش تند شمس به محرومیت چهار ساله‌اش
حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال با انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال و دبیرکمیته اخلاق این فدراسیون به خاطر اینکه چهار سال است اجازه فعالیت به وی نمی‌دهند، گفت: علیپور چهار سال تمام بدون دلیل مرا از سرمربیگری در فوتسال محروم کرد. به همین دلیل به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردم و تا انتها این شکایت را پیگیری خواهم کرد.

بچیروویچ به ایران بازگشت
«مهمد بچیروویچ»، سرمربی تیم ملی بسکتبال که بیش از یک ماه در ایران حضور نداشت و به کشورش سفر کرده بود، سه‌شنبه شب به ایران بازگشت تا برنامه‌های تیم ملی را هماهنگ کرده و بازیکنان ملی پوش را در مسابقات پلی‌آف لیگ زیر نظر بگیرد.

تمجید سرمربی آرژانتین از ایران
آلخاندرو سابیا، سرمربی آرژانتین با تمجید از شاگردان کارلوس کی‌روش تیم ملی کشورمان را تیمی منظم، با روحیه و دونده توصیف کرد.

محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن لغو شد
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا محرومیت بارسلونا را از جذب بازیکن لغو کرد و به این ترتیب آبی‌ها و اناری‌ها می‌توانند مهره‌های جدید جذب کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، فیفا بعد از اینکه باشگاه بارسلونا به رای محرومیت خود از جذب بازیکن اعتراض کرد، این محرومیت را لغو کرد. رئیس کمیته فرجام‌خواهی فیفا اطمینان داد که پروسه رسیدگی به اعتراض بارسلونا به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به تمامی حقوق این باشگاه اسپانیایی احترام گذاشته می‌شود.