حمایت استاندار تهران از میزبانی جام‌ملت‌های آسیا در ادامه بازدید بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از شهرهای معرفی شده جهت اخذ میزبانی جام ملت‌های آسیا 2019 نمایندگان AFC دیروز با حضور در استانداری با استاندار تهران گفت‌وگو کردند. در این دیدار سید حسین هاشمی، استاندار تهران گفت: استانداری تهران تمامی حمایت‌های خود را از برگزاری این مسابقات انجام خواهد داد.


حمایت کلانی از هیات‌مدیره پرسپولیس
حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس بعد از مدت‌ها صاحب هیات‌مدیره یکدست و با اهداف مشترک شد، گفت: باید اولویت اصلی مسوولان جدید باشگاه پرسپولیس حل مشکلات و تعهدات مالی باشگاه باشد.

«خاویر زانتی» در پایان فصل کفش‌ها را می‌آویزد
مدافع کهنه‌کار آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیلان در پایان فصل کفش‌ها را می‌آویزد. زانتی در نظر دارد در ۴۰ سالگی به دوران بازیگری خود پایان دهد. این بازیکن آرژانتینی تابستان گذشته از سوی مربی پیشین خود «ژوزه مورینیو» به تیم فوتبال چلسی دعوت شد اما ترجیح داد در اینتر به فوتبال خود پایان دهد. زانتی از سال ۱۹۹۵ در اینتر حضور دارد.

فروش تی‌شرت موزی برای مبارزه با نژادپرستی
پس از اینکه نیمار به کمک دوستانش موج مبارزه با نژادپرستی را به راه انداخت، تی‌شرتی با شعار «همه ما میمون هستیم» وارد بازارهای برزیل شد.

ادینیو: همچنان منتظر دعوت کی‌روش هستم
ادینیو مهاجم فصل گذشته مس کرمان همچنان امیدوار است برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به اردوی تیم ملی ایران دعوت شود.

اظهارات کی‌روش غیرقابل تحمل است
مسوولان شرکت آل‌اشپورت آلمان در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اظهارات کی‌روش را غیرقابل تحمل خوانده و عواقب این انتقادها را متذکر شدند.

گروه خونی فرکی به پرسپولیس نمی‌خورد
ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به خبر مذاکره پرسپولیس با حسین فرکی برای سرمربیگری سرخپوشان در فصل آینده، گفت: خیالتان راحت باشد که فرکی در تیم فولاد می‌ماند زیرا سرمربی تیم ما از مکتب پاس است و گروه خونی‌اش به پرسپولیس نمی‌خورد.

تمجید رسانه‌های انگلیسی از دژآگه
نمایش خوب اشکان دژآگه در لباس فولام باعث تمجید رسانه‌های انگلیسی شده است. پایگاه اینترنتی «football۳۶۵» با تمجید از نمایش اشکان دژآگه در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نوشت: بازیکن ایرانی فولام هروقت که به میدان آمد، برای تیمش موثر بازی کرد.