باخت تیم والیبال ایران به برزیل در بازی چهارم

تیم ملی والیبال برزیل سرانجام در تهران از ایران انتقام گرفت و بازی چهارم را به سود خود تمام کرد.در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ جهانی، تیم ملی والیبال مردان ایران برای چهارمین بار مقابل برزیل به میدان رفت که این بار برزیلی‌ها موفق شدند در یک بازی تماشایی و در حضور ۱۲ هزار تماشاگر با نتیجه ۳بر ۲ تیم ایران را شکست دهند؛ البته ایران از این بازی یک امتیاز گرفت و دو امتیاز هم نصیب برزیل شد. تیم ملی کشورمان در چهار بازی بعدی خود هم در تهران میزبان ایتالیا و لهستان، دیگر همگروهی‌های خود است.

اما دومین میزبانی ایران در لیگ جهانی امسال بار دیگر با تقاضای بانوان برای حضور در ورزشگاه آزادی مواجه شد. اگرچه به‌رغم حرف‌های مطرح شده از سوی برخی اعضای هیات دولت مبنی بر حل شدن این مشکل و دریافت مجوز حضور بانوان در بازی دوم تیم ملی در تهران ، اما بار دیگر بانوان ایرانی که به ورزشگاه آزادی رفته بودند، نتوانستند اجازه حضور در ورزشگاه‌ را بیابند.

یکشنبه شب تعدادی از زنان ایرانی برای ورود به ورزشگاه دست به ابتکار جالبی زدند و با پرچم و پیراهن برزیل به راحتی وارد ورزشگاه شدند! یکی از این دختران به «ایسنا» گفت: به این دلیل که اجازه ورود نداشتیم، سعی می‌کنیم با پوشش برزیلی وارد سالن شویم! البته برخی از خانواده‌های برزیلی با دختران ایرانی همکاری نکردند؛ اما بالاخره چند تن توانستند وارد سالن شوند. البته تعداد افرادی که این ابتکار را به‌کار بسته بودند اندک بود و تعداد بیشتری از زنان ایرانی پشت درهای ورزشگاه ماندند. تعدادی از این زنان که یکشنبه شب در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند، از حضور نماینده معاونت بانوان رئیس‌جمهوری در مقابل درهای ورزشگاه آزادی خبر دادند.