هنرمندان  امیدوار به صعود تیم ملی

با شروع جام‌جهانی، فوتبال دوستان، در سراسر جهان از دیدن این بازی‌ها لذت می‌برند.اما هواداران تیم‌های حاضر در جام‌جهانی در همه جهان به تشویق تیم کشورهای خود می‌پردازند.درایران نیز هنرمندان فوتبال‌دوست کشورمان همگام با دیگر هواداران، شور و شوق خود را از دیدن بازی‌های تیم‌ملی کشورمان پنهان نکردند. هنرمندان محبوب ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا نظرات جالبی درخصوص تیم ملی بیان کرده‌اند که در زیر می‌خوانید. ***

رامبد جوان: به مرحله بعد صعود کنیم به همه تهران شیرینی می‌دهم

«رامبد جوان» گفت: با اینکه من خیلی اهل فوتبال نیستم، اما به عنوان یک ایرانی امیدوارم که اولین بازی تیم ملی با برد همراه باشد.او در ادامه گفت: به صعود تیم ملی به مرحله بعد خوشبینم حتی به دوستانم قول دادم در صورت صعود تیم ملی به مرحله بعد کل مردم شهر تهران را شیرینی بدهم.

او در پایان گفت:همه چیز برای برد تیم ملی مهیا است. با آرزوی موفقیت برای تیم ملی در جام‌جهانی، امیدوارم که نام کشور ایران در جام‌جهانی بدرخشد.

مشایخی: به‌رغم وضعیت جسمی بدم ولی با هیجان فوتبال می‌بینم

جمشید مشایخی با اینکه وضع جسمی خوبی ندارد اما فوتبال را با هیجان پیگیری می‌کند.جمشید مشایخی درباره بازی‌های تیم ملی ایران درجام‌جهانی گفت: امید همه مردم ایران این است که تیم ملی به دور بعد صعود کند، امیدوارم که امیدمان ناامید نشود.او ادامه داد: من با اینکه وضعیت سلامت خوبی ندارم ولی هر روز با هیجان پیگیری می‌کنم.امیرکبیر سینمای ایران گفت: تمام امیدمان این است با توکل به خدا و دعای خیر مردم تیم ملی همه ما را سرافراز کند.

نیکی کریمی:تیم ملی ما با عشق، بر حریفان چیره می‌شود

نیکی کریمی معتقد است این همه عشقی که مردم ما به کشورشان دارند مانع از باخت تیم فوتبال ما می‌شود.این روزها در همه محافل اولین چیزی که می‌شنوی راجع به فوتبال جام‌جهانی و آن هم تیم فوتبال کشورمان است.نیکی کریمی در این باره گفت: مسلم است که این روزها فوتبال جام‌جهانی نقل محافل باشد، آنهایی که ایرانی هستند حتی اگر فوتبال هم دوست نداشته باشند بازهم به خاطر عرقی که به کشورشان دارند قطعا این فوتبال‌ها را پیگیری می‌کنند.

او ادامه داد: به خاطر اینکه تیم‌های دیگر هم در گروه ما قرار می‌گیرند و نتیجه‌ای که کسب می‌کنند در نهایت برای تیم ملی کشور ما حائز اهمیت است، همین مساله باعث می‌شود ما بازی تیم‌های دیگر را هم تماشا کنیم.

کریمی درباره عدم همراهی‌اش با تیم ملی گفت: واقعا دوست داشتم همراه شوم اما مسائل مربوط به مشکلات داوری‌ام در یکی از فستیوال‌ها مانع از همراهی ام شد.

حامد بهداد: با این همه انرژی مثبت از سوی مردم، ایران می‌برد

حامد بهداد معتقد است با این همه دعا و انرژی مثبتی که مردم فوتبالدوست برای تیم محبوبشان می‌فرستند قطعا پیروز میدان خواهد بود.حامد بهداد راجع به برد تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این تیم با توجه به شایستگی‌هایی که دارد قطع به یقین بدانید می‌برد.او افزود: اگر داوران به خوبی کارشان را انجام دهند با توجه به توانایی‌های «کی روش» ما پیروز میدان هستیم.بهداد درباره عدم همراهی‌اش با تیم ملی فوتبال به برزیل گفت: هر چند تمامی مردم دعاگوی تیم ملی هستند ولی خالی از لطف نبود که می‌توانستیم در برزیل همراهی‌شان کنیم اما متاسفانه من به‌دلیل تداخل با کارم به‌رغم علاقه ام نتوانستم همراه تیم ملی به برزیل بروم.

علیرضا عصار:«کی روش» وزنه بین‌المللی روی نیمکت«تیم ملی ایران» است

علیرضا عصار گفت: با وجود «کارلوس کی روش»

و برنامه‌ریزی دقیق که برای تیم ملی دارد به صعود تیم ملی می‌توان امیدوار بود.

«علیرضا عصار» خواننده پاپ گفت:اوضاع تیم ملی با وجود مربیگری دقیق و حساب شده «کارلوس کی روش» امیدوار کننده است.

او تصریح کرد:با توجه به تجربه‌هایی که تیم ملی با حضور در دوره‌های قبل جام‌جهانی به دست آورده، این روزها تفاوت در تیم ملی را با هدایت«کی روش» که یک وزنه بین‌المللی روی نیمکت تیم ملی است، می توان احساس کرد.

او در ادامه گفت: صعود از گروه خودمان کار ارزشمندی است، اما برای بچه‌های تیم ملی در درجه اول ارائه یک بازی خوب و منسجم باید مهم باشد و بتوانند تصویری رو به پیشرفت نسبت به دوره‌های قبلی از فوتبال ایران نشان دهند.

او در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشورمان افزود:ملت‌ها با سینما و فوتبال فرهنگ یکدیگر را می‌شناسند.امیدوارم تیم ملی با بازی‌های خوب در این دوره از جام‌جهانی بتواند سفیر شایسته‌ای از کشور ایران در عرصه جهانی باشد.