تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز تا دوم آذر پشت درهای بسته برگزار می‌شود.به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر اعلام مجتبی جانعلی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس، تمرینات سرخپوشان پس از دو روز استراحت از ساعت ۱۵ دیروز پیگیری شد و در ادامه، تمرینات از امروز بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.او از رفتن پرسپولیس به پشت درهای بسته تا بعد از دربی خبر داد: «تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین دیروز، ۸ جلسه تمرینی خود را تا بازی دربی پشت درهای بسته برگزار می‌کند.» دربی ۷۹ دوم آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ادعای جنجالی سپاهانی‌ها

ما را برای تقویت تراکتور ضعیف کردند

رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص گرفتن بازیکنان سربازاز این تیم می‌گوید با این کار این تیم را ضعیف کرده‌اند. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص جدایی علی حمودی و شجاع خلیل‌زاده از سپاهان تاکید کرد: «امسال بیشترین ضربه را به سپاهان زدند و دو بازیکن تاثیرگذار ما را گرفتند، این در حالی است که این دو بازیکن را درست به تیم تراکتورسازی دادند که رقیب سپاهان برای قهرمانی است. با این حال ما به فکر جذب بازیکن هستیم ولی یکی از مشکلات‌مان این است که زمان نقل‌وانتقالات ایران با کشورهای دیگر همخوانی ندارد و در تعطیلات هم فقط یک هفته فرصت برای جذب بازیکن داریم. با این حال بیشتر درصدد جذب هافبک دفاعی هستیم.»

تیموریان: استقلال تکلیف آندو

را روشن کند

سرژیک تیموریان برادر و مدیربرنامه‌های آندرانیک تیموریان می‌گوید انتظار دارد تکلیف آندو تا بعد از دربی مشخص شود.سرژیک تیموریان در گفت‌وگو با «ایسنا» درپاسخ به این سوال که سرانجام پیشنهادهای تیم‌های پدیده، تراکتورسازی و سپاهان به آندو چه شد، گفت: «ما به احترام باشگاه استقلال تا الان با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ایم. دو هفته پیش درباره وضعیت قرارداد آندو با باشگاه استقلال مذاکراتی داشتیم و آنها قول مساعد دادند که مساله حل شود. به این ترتیب انتظار داریم به این قول عمل شود.» وی در پایان افزود: «انتظار ما از باشگاه استقلال این است که نهایتا بعد از دربی تکلیف آندو را روشن کند.»

علی کریمی در دوره مربیگری

محمد احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه زمان زیادی تا جام ملت‌های آسیا باقی نمانده و چه زمانی علی کریمی در دوره‌های مربیگری حاضر خواهد شد، گفت: «علی کریمی مدارک خود را برای شرکت در دوره مربیگری تحویل داده است.یک دوره مربیگری درجه C در حال برگزاری داریم که به دلیل همزمانی با اردوی تیم ملی او نتوانست در این دوره حاضر شود. با این حال درنخستین دوره مربیگری درجه C که برگزار شود علی کریمی حضور خواهد داشت و امیدواریم او زودتر مراحل آموزشی دوره‌های مربیگری را طی کند.»

رد اختلافات برای انتخاب داور دربی

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید برای انتخاب داور دربی با عسگری رئیس دپارتمان اختلاف ندارد. وی در گفت‌وگو با «کاپ» درباره اظهارات هوشنگ نصیرزاده مبنی‌بر انتخاب داور دربی و اینکه او اعلام کرده عسگری و اصفهانیان بر سر استفاده از محسن ترکی اختلاف دارند، اظهار کرد: «من که نمی‌دانم دلیل نصیرزاده برای بیان این حرف‌ها چیست. بهتر است خودش دلایلش را بیان کند اما باید بگویم من و عسگری هیچ اختلافی با هم در این باره نداریم. البته اختلاف نظر وجود دارد اما داور دربی در جلسه کمیته داوران و با نظر جمعی انتخاب می‌شود. قطعا تمام اعضای کمیته باید در این باره به جمع‌بندی برسند تا یک نفر انتخاب شود.»

محمد موسوی: والیبال را از انرژی مثبت خانواده‌ها محروم نکنیم

محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران می‌گوید نباید شرایط به گونه‌ای باشد که خانم‌های ایرانی از دیدن مسابقات والیبال محروم شوند. وی در گفت‌وگو با «ایسنا» در این خصوص گفت: «شاید حدود هفتاد درصد تماشاگران و علاقه مندان والیبال را خانم‌ها تشکیل می‌دهند. خانم‌ها نیمی از جمعیت ایران هستند و نباید والیبال را از نعمت حضور و انرژی مثبت آنها محروم کنیم. البته باید شرایط برای حفظ حرمت و جایگاه خانم‌ها هم در سالن‌های والیبال فراهم شود. بدون تردید میزبانی مسابقات جهانی بسیار برای موفقیت تیم ملی والیبال ایران مهم است. در اینکه اقدام فدراسیون جهانی در گرفتن میزبانی‌ها درست نبود، شکی نیست.»

انتقاد سلیمی از وزارت ورزش

بهداد سلیمی وزنه‌‌بردار فوق سنگین کشورمان و دارنده مدال طلای جهان و المپیک در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: «متاسفانه بعد از بازی‌های آسیایی همه چیز رها شد و مظلوم‌ترین تیم راهی مسابقات جهانی شده و هیچ حمایتی از سوی وزارت ورزش نشد.» سلیمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد اختلاف نظر بین مسوولان وزارتخانه با رئیس فدراسیون دلیل بی‌توجهی به ملی‌‌پوشان وزنه‌برداری است، خاطرنشان کرد: «اگر بحث سیاسی‌بازی است و سیاست، پشت‌پرده این کار است نباید به ورزشکار مربوط شود و آن را به ما ربط نمی‌دادند. اگر مشکل سیاسی باشد نباید روحیه ما خراب می‌شد و این مسائل را بین خودشان حل می‌کردند.» قوی‌ترین مرد جهان ادامه داد: «برخورد با قهرمانان برای ما متفاوت است. همه کشورها برای قهرمانان خود ارزش قائل می‌شوند و حتی خدمات ویژه به آنها می‌دهند اما در ایران هیچ توقعی برآورده نشده و توقع بالایی دارند.»