سپ مایر اسطوره و سنگربان پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ هیچ یک از ۲۳ نامزد دریافت توپ طلای فیفا را برای کسب این جایزه شایسته‌تر از مانوئل نویر هموطن خود و سنگربان ژرمن‌ها نمی‌بیند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در خصوص شایستگی نویر برای کسب توپ طلای فیفا گفت: «اگر نویر این بار توپ طلای فیفا را نبرد معلوم می‌شود آنهایی که با آرای خود برنده این جایزه را انتخاب کرده‌اند، کور هستند. او امسال قهرمان جام جهانی و در این تورنمنت هم به‌عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا انتخاب شد.»

رونالدو: بازی با آرژانتین مهم نیست

تیم‌های ملی پرتغال و آرژانتین سه‌شنبه شب در دیداری دوستانه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. تقابل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این دیدار آن هم در ورزشگاه اولدترافورد بر جذابیت‌های این دیدار افزوده است. به گزارش «ایسنا»، کریستیانو رونالدو درباره دیدار با آرژانتین و تقابل با لیونل مسی گفت: «این بازی برای من اصلا مهم نیست؛ چرا که فقط یک بازی دوستانه است و پیروزی در آن ارزشی ندارد. اگر این بازی در جام‌جهانی بود آن وقت اهمیت پیدا می‌کرد. تنها چیزی که در این بازی برایم مهم است این است که به اولدترافورد برمی‌گردم.»

آرسنال به دنبال پتر چک

نشریه سان ادعا کرد که باشگاه آرسنال قصد دارد با انتقالی غیرمنتظره، پتر چک، دروازه‌بان باتجربه چلسی را در اختیار بگیرد. به گزارش «ورزش سه» به ادعای این نشریه باشگاه آرسنال آماده است تا با پیشنهادی ۷ میلیون پوندی او را برای انجام این انتقال وسوسه کند. در گزارش نشریه سان آمده است: «ونگر معتقد است این دروازه‌بان باتجربه از شخصیت و وجهه لازم برای جبران مشکلات خط دفاعی نه چندان مستحکم آرسنال برخوردار است.»

مسی می‌توانست در انگلیس موفق‌تر باشد

ژاوی هرناندز ستاره بارسلونا معتقد است هم‌تیمی‌اش لیونل مسی اگر در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کرد می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. به گزارش «کاپ» کاپیتان ۳۴‌ساله بارسلونا در این باره گفت: «به نظرم مسی در لیگ برتر خیلی بهتر از الان می‌توانست بدرخشد چون آنجا خیلی دفاعی نیست. اگر تیمی که مقابل بارسلونا بازی می‌کند انگلیسی باشد، عملیات دفاع تک به تک و با شور و انرژی زیاد انجام می‌شود. در اسپانیا اما تیم‌های حریف فضای خیلی کمتری به مسی می‌دهند.»

اینتر را به جایگاه واقعی‌اش برمی‌گردانم

روبرتو مانچینی سرمربی جدید اینتر دراولین اظهار نظر خود پس از بازگشت مجدد به این تیم به هواداران وعده داد نراتزوری را به جایگاهی برمی‌گرداند که در شأن این تیم باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم وی که آمده تا این تیم را از بحران خارج کند، گفت: «ما باید بدون هدر دادن وقت کارمان را شروع کنیم. مطمئنم که اینتر تیم رقابت‌طلبی است و قدرتش بیشتر از این چیزی است که امروز در لیگ می‌بینید. ما می‌توانیم اینتر را به جایگاهی که به آن تعلق دارد برگردانیم.»

آدیداس روی لباس یووه سه ستاره می‌زند

یوونتوس تا به حال قرارداد اسپانسرینگ با کمپانی نایکی داشته و این شرکت البسه ورزشی لباس این تیم را تامین می‌کرده است. اما به احتمال زیاد لباس‌های فصل بعدی این تیم را آدیداس ارائه می‌دهد. به گزارش «کاپ» این کمپانی اما می‌خواهد از سه ستاره روی لباس یووه استفاده کند. در ایتالیا در ازای هر ۱۰ قهرمانی یک ستاره روی لباس حک می‌شود.

دیک ادووکات استعفا داد

سایت طرفداری نوشت: دیک ادووکات سرمربی تیم ملی صربستان از سمت خود استعفا داد. این مربی ۶۷ ساله هلندی که چهار ماه هدایت تیم ملی صربستان را برعهده داشت، پس از شکست ۳بر۱ در مقابل دانمارک از سمت خود استعفا داد.

چلسی و منچسترسیتی به دنبال جذب کوکه

کوکه بازیکن ۲۲ ساله تیم اتلتیکومادرید تا سال ۲۰۱۹ با این تیم قرارداد دارد اما در فهرست بازیکنان مورد نظر مورینیو قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری فارس سرمربی چلسی به دنبال بازیکن جدیدی است که بتواند در کنار فابرگاس در میانه میدان از او استفاده کند. در همین حال در منچسترسیتی مانوئل پیگرینی هم به دنبال تقویت خط میانی تیمش است. سرمربی شیلیایی، کوکه را برای ایجاد خلاقیت در تیمش موثر می‌داند.

برای قرار گرفتن در ترکیب مبارزه خواهم کرد

جرارد پیکه، مدافع تیم بارسلونا این روزها به دلایل فنی از ترکیب اصلی تیمش دور شده است. به گزارش سایت طرفداری، وی در این خصوص گفت: «من برای ماندن به دو یا سه بازی آینده فکر نمی‌کنم، بارسلونا زندگی من است و من اصلا قصد ترک نیوکمپ را ندارم. من برای به دست آوردن جایگاهم به مبارزه ادامه خواهم داد.»