در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس شاگردان لوئیس‌فن‌خال با نتیجه ۳بر صفر از سد هال‌سیتی گذشتند تا به روزهای آینده امیدوار باشند.به گزارش «ایسنا»، لوئیس فن‌خال سرمربی منچستر‌یونایتد با خوشحالی از پیروزی برابر هال‌سیتی مدعی شد منچستر بهترین بازی فصل خود را انجام داد.وی گفت:‌ «از این پیروزی پرگل خیلی خوشحالم. این بازی بهترین بازی ما در این فصل بود. این برد در حالی به‌دست آمد که در خط دفاع بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتم. مهم‌ترین موضوع برای تیم من این است که روند رو به رشد خود را حفظ کند.»

واکنش ونگر به هواداران ناراضی آرسنال

سرمربی فرانسوی آرسنال نسبت به بَنری که هواداران این تیم در بازی مقابل وست‌برومویچ به ورزشگاه آورده بودند، واکنش نشان داد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر در پی پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل وست‌برومویچ در خصوص بنری که تعدادی از هواداران ناراضی آرسنال با عنوان «آرسن، به خاطر خاطرات متشکریم ولی زمان خداحافظی فرا رسیده است!» به ورزشگاه آورده بودند، عنوان کرد: «به شخصه سعی می‌کنم تا به بهترین نحو ممکن برای باشگاهی که عاشقش هستم، به وظیفه‌ام عمل کنم. ما با بازیکنان و کادرفنی تیم متحد هستیم و این تمام کاری است که باید انجام دهیم.»

دیوید بکام و پسرش تصادف کردند

دیوید بکام در حالی که پسرش را از مسابقه‌ای به همراه تیم نوجوانان آرسنال به خانه می‌برد، دچار سانحه رانندگی شد اما دچار مصدومیت و جراحت جدی نشد. به گزارش خبرگزاری فارس، بکام و پسر ۱۵ساله‌اش، بروکلین در این سانحه آسیب ندیدند اما مجبور شدند با یک اتومبیل دیگر صحنه تصادف را ترک کنند.برخی شاهدان این تصادف اعلام کردند که بکام و پسرش بعد از این تصادف به شدت ترسیده بودند.

کریستیانو یک ماشین و مسی نابغه است

جرارد پیکه مدافع بارسلونا به تمجید از ستاره‌های آرژانتینی و پرتغالی لالیگا پرداخت.به گزارش خبرگزاری فارس، جرارد پیکه گفت: «کریستیانو رونالدو را دوست دارم. بیشتر وقت‌ها صحبت‌هایی که درباره او می‌شود به خاطر شناخت واقعی او نیست. رونالدو در سال‌های اخیر تغییر کرده است. من او را از زمان حضور در منچستر می‌شناسم.» وی درمورد شرایط بازی کریس و مسی نیز ادامه داد: «کریستیانو ماشین بی‌عیب و نقص و یک بازیکن سختکوش است اما مسی متفاوت است. او یک نابغه و استعداد طبیعی است.»