بعد از تغییرات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مسوولان باشگاه تصمیم گرفتند تا کمیته فنی را از نو تشکیل دهند و با حضور اعضای جدید و پیشکسوتان به آن سر و سامان بدهند. خبرگزاری مهر نوشت: در همین ارتباط مذاکراتی هم با مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پیشین پرسپولیس صورت گرفته و این بازیکن هم به‌طور قطع در کمیته فنی حضور خواهد یافت؛ اما مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با سایت کاپ می‌گوید: «هنوز چیزی درباره حضورم در کمیته فنی پرسپولیس مشخص نیست و هر زمان اتفاق خاصی افتاد، خودم رسما اعلام می‌کنم.»

استقلال عنایتی، حاتمی

و نوری را می‌خواهد

قلعه‌نویی سرمربی استقلال به صورت رسمی اعلام کرد باشگاهش به دنبال جذب سه بازیکن از تیم‌های لیگ برتری است. به گزارش «ایسنا»، استقلال به صورت جدی خواهان جذب میلاد نوری، ‌ها‌فبک پیکان، بابک حاتمی، مدافع -‌ها‌فبک سایپا و غلامرضا عنایتی، مهاجم پدیده است.در همین رابطه مرزبان سرمربی پدیده می‌گوید: «تصمیم برای ماندن یا رفتن رضا عنایتی بر عهده خود اوست و هر تصمیمی این بازیکن اتخاذ کند به آن احترام می‌گذارم.»

کمپ استقلال به مزایده گذاشته می‌شود

در حالی که این روزها باشگاه استقلال دغدغه‌های فنی و مالی دارد و مسوولان این باشگاه به فکر جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم هستند، شکایت یکی از پیمانکاران کمپ این باشگاه مدیران این تیم را وارد چالش جدیدی کرده است. به گزارش خبرگزاری فارس، شخصی به نام عبدالله‌پور که از پیمانکاران چمن طبیعی کمپ مرحوم حجازی بوده است به دلیل مطالباتی که از باشگاه دارد، ظاهرا در چندین نوبت خواستار رسیدگی به این مساله شده اما پاسخی نگرفته، اقدام به شکایت علیه باشگاه استقلال کرده است. دادگاه هم با توجه به ادله‌ای که از سوی این شخص مطرح شده رای به مزایده کمپ استقلال بابت پرداخت شدن طلب این پیمانکار داده است؛ در صورتی که باشگاه استقلال تا قبل از تاریخ مزایده‌ای که دادگاه تعیین کرده این پول را ندهد، اموال کمپ مرحوم حجازی باید به مزایده گذاشته شود.

حسین عبدی راهی انگلیس شد

حسین عبدی، مربی تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در کارگاه آموزشی مربوط به تمدید مدرک لیسانس حرفه‌ای خود راهی انگلیس شد. به گزارش «ایلنا» وی مدرک لیسانس حرفه‌ای مربیگری خود را از انگلیس دریافت کرده است. افرادی که دارای مدرک لیسانس حرفه‌ای مربیگری اروپا هستند، طبق ضوابط به‌منظور به‌روز بودن و تمدید اعتبار مدرک خود، برای کار در اروپا باید این دوره‌ها را پشت سر بگذارند.

نود نشان داد گل پرسپولیس آفساید بود

قلعه‌نویی: می‌خواهند مرا حذف کنند

امیرقلعه‌نویی که یکی از بدترین فصل‌های خود را با استقلال سپری می‌کند در روزهای اخیر منتقدان زیادی داشته است. هواداران علیه وی شعار سر دادند و این مربی حتی تا لبه تیغ هم رسید، هرچند این مربی به لطف پیروزی بر راه‌آهن کمی به حاشیه امنیت بازگشت. وی دیروز در گفت‌وگو با رادیو جوان گلایه‌های جدیدی را در مورد اتفاقات فوتبال ایران به زبان آورد: «مسوول قانونگذار فدراسیون فوتبال نمی‌داند چرا حکم بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن لغو شده است؟ آیا کسی سوال کرد چرا ما با تراکتورسازی مقابل تماشاگران‌شان بازی کردیم؟ وقتی قانونگذار تخلف می‌کند، چه کسی باید رسیدگی کند؟» سرمربی استقلال مدعی است فدراسیون‌نشین‌ها می‌خواهند او را حذف کنند: «تاج از روزی که به سازمان لیگ آمده، نظم و انضباط را حاکم کرده، ولی تا زمانی که اتحادیه تشکیل نشود، قدرت‌های فدراسیون همین گونه روی همه چیز اعمال نفوذ می‌کنند. اینها روش‌شان این است که امیر قلعه‌نویی را حذف کنند و شخصی را به استقلال بیاورند که با خود آقایان هماهنگ باشد. من زبانم تلخ است و به همین دلیل آقایان این‌گونه حرف‌ها را مطرح می‌کنند.» قلعه‌نویی در ادامه به حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون حمله می‌کند: «شما با آقای بهروان تماس بگیرید و بپرسید. روز دربی من فقط یک تذکر به عمران‌زاده دادم. در آن همه هیاهو صدای من را آقای حسن‌زاده شنیده، ولی داور بازی چیزی متوجه نشده است. آقایان ٣٠ حکم علیه من دادند که مثل فیلم‌های قبل از انقلاب است، در همه حکم‌ها یک جلسه محرومیت و سه میلیون جریمه شده‌ام. جا دارد یادی از شاه‌حسینی و شریفی کنیم که آقایان با صداقت کار می‌کردند، ولی دوستان بدانند این پست‌ها ماندنی نیست.» امیر هنوز از اتفاقات دربی هم شاکی است: «کارشناسان نود نشان دادند که گل اول پرسپولیس آفساید بوده و شما باید بدانید یک سوت اشتباه در دربی سرنوشت یک عده آدم را عوض می‌کند. جالب این است که آقای عسگری به داور دربی نمره قبولی داده است.»