منچستریونایتد در زمان نقل‌وانتقالات تابستانی خریدهای زیادی کرد که مورد انتقاد قرار گرفت. روزنامه انگلیسی میررخبر داد این باشگاه ۱۵۰ میلیون پوند را برای خریدهای زمستانی کنار گذاشته است. به گزارش «ایسنا»، این روزنامه انگلیسی همچنین ازماریو گوتزه، آرین روبن و متس هوملس به عنوان خریدهای احتمالی یونایتد در زمستان نام برده است. بودجه ‌یونایتدها برای خرید بازیکن

منچستریونایتد در زمان نقل‌وانتقالات تابستانی خریدهای زیادی کرد که مورد انتقاد قرار گرفت. روزنامه انگلیسی میررخبر داد این باشگاه ۱۵۰ میلیون پوند را برای خریدهای زمستانی کنار گذاشته است. به گزارش «ایسنا»، این روزنامه انگلیسی همچنین ازماریو گوتزه، آرین روبن و متس هوملس به عنوان خریدهای احتمالی یونایتد در زمستان نام برده است.

فهرست جدید متخلفان مالی یوفا

اتحادیه فوتبال اروپا اسامی ۱۴ تیم باشگاهی این قاره که قانون بازی جوانمردانه مالی را در فصل گذشته نقض کرده‌اند، اعلام کرد که نام سه تیم اینتر، رم و لیورپول در میان آنها دیده می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام یوفا این ۱۴ باشگاه ممکن است در ماه فوریه جریمه و محروم شوند مگر اینکه اقدامی در جهت جبران تخلفات خود انجام دهند. از سال ۲۰۱۱ که یوفا قانون بازی جوانمردانه مالی را وضع کرد، متوسط بدهی‌‌های باشگاه‌ها به بازیکنان و دیگر باشگاه‌ها از ۵۷ میلیون یورو به هشت میلیون یورو کاهش پیدا کرده است.

عربستان و یک سرمربی اخراجی دیگر

به نظر می‌رسد که هیچ مربی نمی‌تواند خواسته سعودی‌ها را برآورده کند. سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال عربستان نیز به دلیل شکست برابر قطر در فینال جام خلیج‌فارس از کار برکنار شد. به گزارش «ایسنا»، فدراسیون فوتبال عربستان بعد از جلسه‌ای فوری خوان لوئیز کارو سرمربی اسپانیایی خود را از کار برکنار کرد تا نشان دهد که حتی رسیدن به فینال هم برای آنها کارنامه قابل قبول محسوب نمی‌شود.

وعده پیروزی‌های بیشتردورتموند

دورتموند موفق شد تیم هوفن‌هایم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا به‌صورت موقت از بحران فاصله بگیرد. به گزارش خبرگزاری فارس، یورگن کلوپ می‌گوید: «حس می‌کنم بار سنگینی از روی دوشم برداشته شده و کمتر احساس خستگی می‌کنم. باید به پیروز شدن ادامه دهیم بنابراین حواستان به ما باشد! هنوز ازلحاظ امتیازی اوضاع جالبی نداریم ولی ۳ امتیاز، بیشترین حد ممکن در یک بازی بود. این تازه شروع پیروزی‌هایمان است.»

تراپاتونی: نمی‌خواهم بازنشسته شوم

جیووانی تراپاتونی ۷۵ساله تمایلی به بازنشستگی ندارد. به گزارش سایت طرفداری، وی درخصوص آینده کاری خود اظهار کرد: «آینده من؟ قطعا به کار روی نیمکت باز خواهم گشت وفکری برای بازنشستگی ندارم. در حال حاضر من به تعدادی از تیم‌های ملی قول همکاری داده‌ام.»