سرمربی استقلال تعطیلات پرحاشیه‌ای داشت و بارها در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفت. مصاحبه او با کاپ را درخصوص اتفاقات باشگاه آبی پایتخت بخوانید. درباره درگیری لفظی به وجود آمده میان علی نظری با محمد قاضی چه نظری دارید؟

من نمی دانم این چه عادت بدی است که وقتی بازیکنی از باشگاهی می‌رود پشت مدیرش حرف می‌زند. این رویه غلط باید ریشه‌کن شود. من از محمد قاضی گلایه دارم. او از نظر رفتاری جزو خوب‌ها است ولی نباید این صحبت‌ها را علیه نظری مطرح می‌کرد. قاضی در یک سال و نیمی که در استقلال بازی کرد فراز و نشیب زیادی داشت. سوال من این است چرا تا زمانی که هستیم همه چیز گل و بلبل است ولی وقتی می‌رویم همه چیز بد می‌شود؟کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید به چنین مسائلی رسیدگی کنند. تا وقتی بازیکنی را بازی می‌دهی، مردی و روی آسمان‌ها هستی ولی وقتی طرف روی نیمکت می‌رود، هزار اتفاق می‌افتد و هزار داستان برایت درست می‌کنند. او بازیکن خوبی است اما علی نظری فردی است که مخلصانه برای استقلال سال‌ها است زحمت می‌کشد و قاضی نباید این حرف‌ها را می‌زد و بی معرفتی می‌کرد.

می‌خواستم به قاضی زنگ بزنم و بابت این داستان از او گلایه کنم.

با حضور عنایتی، کاپیتانی به او می‌رسد؟

ما در استقلال برای کاپیتانی بحثی نداریم چون همه مثل سرباز باید در خدمت تیم باشند. بعد از این است که بحث کاپیتانی مطرح می‌شود. در شرایط فعلی کاپیتان ما رضا عنایتی است.

بحث رفتن و ماندن امیر حسین صادقی در روزهای اخیر خبرساز شد. اصل ماجرا چه بود؟

درباره امیر حسین به‌خاطر عملکردش در نیم فصل تصمیماتی داشتیم. البته او با افشارزاده صحبت‌هایی کرد ولی من با صادقی قبل از رفتن به استرالیا صحبتی نکردم.

منصور پورحیدری گفته که در جلسات آغاز فصل هیات مدیره درباره رحمتی و الزام به ماندنش صحبت کرده بود.

من شنیدم پورحیدری صحبت کرده و گفته صادقی باید بماند. نمی‌دانم سه سال پیش وقتی امیرحسین جوان‌تر بود چرا پورحیدری که آن زمان سرپرست و مدیر فنی تیم بود، صادقی را نخواست؟ آن زمان من امیر حسین را با خودم به تراکتور بردم. همه می‌دانند من آدم مشاوره‌ای هستم. چرا پورحیدری که استاد من است در آغاز فصل این مشاوره‌ها را به خودم نداد؟ من درباره رحمتی بارها صحبت کرده‌ام و دیگر نمی‌خواهم حرف جدیدی بزنم.