منصور پورحیدری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به قهرمانی تیمش در لیگ بسیار خوش‌بین است. وی درگفت‌وگو با کاپ، در این خصوص می‌گوید: «این استقلالی که من دیدم اگر با همین رویه تا پایان فصل به کار خود ادامه دهد قطعا بخت اول قهرمانی است.» وی درخصوص رقبای اصلی استقلال در مسیر رسیدن به قهرمانی تصریح کرد: «سپاهان جدی‌ترین رقیب استقلال محسوب می‌شود چراکه این تیم هم به لحاظ نفری و هم به لحاظ ساختار باشگاهی شرایط مطلوبی دارد البته نباید از نفت هم غافل شد ولی چون این تیم درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است به همین خاطر ممکن است تا اندازه‌ای در اثر حضور همزمان در دو تورنمنت سنگین دچار افت شود.»

پورعلی‌گنجی در راه چین

تیم نفت تهران در شرایطی دیروز برای بازی با پاختاکور راهی ازبکستان شد که مرتضی پورعلی‌گنجی در این سفر شاگردان علی منصوریان را همراهی نکرد. گویا او با باشگاه «تیانجین» چین به توافق رسیده و به همین دلیل راهی چین می‌شود تا با باشگاه جدیدش قرارداد ببندد. قنبرزاده، مدیرعامل نفت تهران توافق با باشگاه چینی برای انتقال مرتضی پورعلی‌گنجی را تایید کرد و به کاپ گفت: «توافق اولیه با باشگاه تیانجین چین انجام شده و اگر به توافق نهایی برسیم این بازیکن به لیگ این کشور خواهد رفت. اما برخلاف برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه پورعلی‌گنجی در سفر به ازبکستان تیم را همراهی نمی‌کند باید بگویم او در اردوی ما حضور دارد و قطعا در بازی با پاختاکور به میدان خواهد رفت.»

تاج: با متخلفان داوری برخورد می‌کنیم

گفته می‌شود برخی داوری‌ها در لیگ یک شائبه‌دار بوده است. مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در این خصوص گفت: «حسین عسگری در جریان این مسائل است و قرار شده بعد از مشاهده فیلم چند بازی نظرش را اعلام کند. اگر در داوری‌ها مشکلی نباشد که هیچ اما اگر گفته شود داوری‌ها شبهه‌دار بوده بدون رودربایستی و تعارف با متخلفان برخورد می‌کنیم.»

پیروزی شیرازی در انتخابات تک نفره!

حبیب‌الله شیرازی دیروز در انتخاباتی تک‌نفره به‌عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد. به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این ۷ گزینه برای ریاست هیات فوتبال تهران ثبت‌نام کرده بودند که دیروز فقط ۳ نامزد به مجمع انتخاباتی آمدند. محمودی و گودرزی پیش از شروع انتخابات انصراف دادند تا فقط شیرازی به‌عنوان نامزد ریاست باقی بماند. شیرازی در نهایت با ۴۷ رای در این سمت ابقا شد. منصور قنبرزاده بعد از رای دادن در مورد اینکه این مجمع انتخاباتی قانونی بود؟ گفت: «از من چیزی نپرسید.»