پل اسکولز هافبک پیشین شیاطین سرخ کنایه جالبی به آقای خاص و تیمش زد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در ستون خود در روزنامه «ایونینگ استاندارد» چاپ لندن نوشت: «پس از تساوی یک - یک چلسی در دیدار رفت مقابل پاری‌سن‌ژرمن، ژوزه مورینیو عنوان کرد که می‌توان چلسی را حالا تیم بزرگی در نظر گرفت ولی همان موقع هم گفتم که هنوز زود است چلسی را تیم بزرگی بدانیم. تیم‌های بزرگ وقتی در رقابت‌های اروپایی در خانه حریف بازی می‌کنند تنها یک موقعیت گل در کل جریان بازی خلق نمی‌کنند، درست کاری که چلسی در پاریس کرد. همچنین تیم‌های بزرگ در زمین خود در شکست حریف ۱۰ نفره‌شان عاجز نیستند، کاری که چلسی چهارشنبه شب در استمفوردبریج در انجامش ناکام ماند.» هر ثانیه زندگی رونالدو ۵۴/ ۲ دلار!

کریس رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با حقوق قابل توجهی که از کهکشانی‌ها می‌گیرد و درآمدهایی که از محل عقد قراردادهای تجاری با اسپانسرهایش دارد، یکی از ثروتمندترین ورزشکاران حال حاضر دنیا است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در لحظه‌ای که این جمله را می‌خوانید موجودی حساب بانکی کریستیانو رونالدو افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. زندگی که به طور متوسط هر ثانیه از آن برای وی درآمدی معادل ۵۴/ ۲ دلار دارد، او را از این حیث در صدر جدول پردرآمدترین چهره‌های ورزشی دنیا قرار داده است.

ژاوی تا ۲۰۱۶ در بارسا می‌ماند

در حالی که صحبت‌هایی مبنی بر رفتن ژاوی به نیویورک سیتی مطرح شده این بازیکن می‌خواهد فصل آینده نیز در بارسا بماند، سپس در زمانی که هر دو تیم توافق کنند به لیگ آمریکا برود. به گزارش «ایسنا»، ژاوی که این فصل کمتر در ترکیب اصلی بارسا قرار می‌گیرد تاکید کرد مایل است تا پایان قراردادش در ژوئن ۲۰۱۶ به حضور در تیم بارسلونا ادامه دهد؛ موضوعی که باشگاه هم با آن موافق است.

پاداش کلان برای ژرمن‌ها

بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان در صورت راهیابی به مرحله نهایی مسابقات یورو ۲۰۱۶ صاحب پاداش قابل توجهی خواهند شد. به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد بازیکنان تیم ملی آلمان بابت انجام هر بازی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۱۶ رقمی بالغ بر ۲۰ هزار یورو پاداش خواهند گرفت. براساس همین اعلام تیم آلمان که ابتدای تابستان به مقام قهرمانی جهان رسید، در صورت راهیابی به مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۶ در مجموع به هر ستاره خود ۲۰۰ هزار یورو پاداش خواهد داد.