پرسپولیس لیگ پانزدهم را با قدرت شروع نکرده و همین موضوع سبب شده برخی از هواداران و پیشکسوتان باشگاه نسبت به سرنوشت سرخپوشان ابراز نگرانی کنند. کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس هنوز هم خودش را هوادار این تیم می‌داند و مثل بقیه نگران است. محمد نوری بازیکن جدید مسیمر قطر که فصل آینده بازوبند کاپیتانی این تیم را به دست خواهد بست، در مورد شرایط خودش و پرسپولیس با سایت «ورزش سه» حرف زد: «در حال حاضر شرایط خوبی دارم. برای اردوی آماده‌سازی همراه تیم به اسلوونی آمده‌ایم. هر روز دو جلسه تمرین می‌کنیم و شرایط خوبی برای شروع لیگ قطر داریم. می‎خواهم با اوج آمادگی برای تیمم بازی کنم.»

وی درخصوص پست تخصصی خود در تیم قطری نیز گفت: «مربی این تیم حساب ویژه‌ای روی من باز کرده تا بتوانم در میانه میدان کار را برای این تیم در بیاورم. مربی می‌خواهد در این تیم از من به عنوان تک هافبک دفاعی استفاده کند چون چند بازی آخر پرسپولیس را دیدند و اعتقاد دارند تجربه من در این پست می‌تواند به تیم کمک کند. البته به همین دلیل از دروازه دور هستم و برایم سخت است چون به گلزنی و پاس گل دادن عادت کردم.» محمد نوری که بازی‌های تیم سابقش را دنبال می‌کند، در خصوص دو بازی ابتدایی پرسپولیس در لیگ گفت: «پرسپولیس تیم محبوب من است.

این تیم را دوست دارم و بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را در آن گذراندم. به نظر من پرسپولیس در بازی اول برابر پدیده خیلی خوب بود و می‌توانست برنده شود اما موقعیت‌هایش گل نشد. گاهی اوقات یک تیم بدشانسی می‌آورد. در بازی دوم شرایط آب‌وهوایی اصلا خوب نبود و شاید به همین دلیل بازیکنان نتوانستند با آمادگی صددرصد بازی کنند. حریف در همان شرایط تمرین می‌کند و با آن سازگارتر است.

متاسفانه در این بازی روی یک اشتباه فردی و یک شوت پرسپولیس نتیجه را واگذار کرد.» البته نوری از مربی و بازیکنان پرسپولیس حمایت می‌کند و به آینده تیم امیدوار است: «با توجه به شناختی که از برانکو و بازیکنان این تیم دارم، می‌دانم که جبران می‌کنند. پرسپولیس دو، سه بازی سخت دارد و باید نتیجه بگیرد. بازیکنان این تیم مرد بازی‌های سخت هستند. هرچقدر تیم از حاشیه دور باشد موفق‌تر می‌شود. این تیم بازیکنان جوانی دارد و برای موفقیت زمان می‌خواهد.»