همراه اول و آخر؟

پرسپوگذشت زمان هم به این فشارها اضافه می‌کرد. طبعا هر بازی که پرسپولیس انجام می‌داد و در لیگ پیش می‌رفت یک بازی پخش مستقیم ۹۰ دقیقه‌ای از حساب اسپانسرها می‌کاست و طبعا حالا هم که هفت هفته از لیگ می‌گذرد عدد قرارداد به مراتب کمتر از کل لیگ است؛ اتفاقی که اوضاع نابسامان مالی باشگاه را خراب‌تر هم می‌کند.

سرخپوشان از ۶ مسابقه خود در لیگ برتر و دو مسابقه در جام حذفی اسپانسر ثابتی نداشته‌اند و بلاتکلیفی در این مورد ادامه داشت. حالا هم کسی نمی‌داند «همراهی»که روی پیراهن قرمزها آمده یک همراه همیشگی است یا رفیق نیمه راه است و بعد از این بازی حساس پرسپولیس بازهم باید کاسه چه کنم درمورد اسپانسر خود به دست بگیرد.جالب اینکه مدیران باشگاه هم حاضر به توضیح دقیق، روشن و شفاف در این خصوص نشدند تا به ابهامات دامن زده شود. خبرگزاری مهر برای گرفتن جواب سراغ طاهری، سرپرست باشگاه رفت اما موفق نشد و به در بسته خورد تا درمورد تلاش خود این‌گونه بنویسد: «این اپراتور تلفن همراه در هفته هفتم اسپانسر باشگاه خواهد بود ولی مشخص نیست آیا همکاری باشگاه پرسپولیس با این اپراتور ادامه خواهد یافت یا خیر؛ این سوالی است که علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس هم از دادن پاسخ شفاف به آن خودداری می‌کند.طاهری در این باره گفت:« این اپراتور فعلا این یک بازی روی پیراهن پرسپولیس است.»

وی در خصوص اینکه آیا همکاری با این شرکت ادامه خواهد یافت یا نه به سبک هفته‌های اخیر فقط وعده خبرهای خوب را داد: «خبرهای خوشی در راه است!» اوضاع البته در باشگاه آبی پایتخت هم چندان متفاوت نیست. آنها هم بعد ازاختلاف با اسپانسر خود دیروز برند یک شرکت مواد غذایی را تبلیغ کردند تا پیراهنشان خالی نباشد اما درمورد تداوم این همکاری اطلاعی در دست نیست.