اسکوچیچ: استعفا نمی‌دهم

فولاد خوزستان در ادامه بازی‌ها و نتایج بد خود در لیگ پانزدهم در هفته هفتم لیگ برتر درخانه سایپا با نتیجه یک برصفر مغلوب شد تا همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی باشد اما با این وجود سرمربی این تیم می‌گوید قصد استعفا ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ گفت: «اصلا از این نتیجه راضی نیستم. امروز تمام بازیکنانم خوب بازی کردند و هیچ‌گونه اعتراضی نمی‌توانم به آنها داشته باشم، اما آنقدر تجربه دارم که بگویم داور علیه ما قضاوت می‌کرد.»

وی در اعتراضی شدید نسبت به داور این مسابقه از الفاظی استفاده کرد که ممکن است برایش تبعاتی داشته باشد: «داور در دقیقه ۴۰ بازی باید بازیکن تیم سایپا را اخراج می‌کرد که این کار را انجام نداد. البته اگر این کار را هم می‌کرد چیزی عوض نمی‌شد، چون آنها با وجود داور باز هم ۱۱ نفره بودند! داور در نیمه دوم سه سوت بیخود و بی‌جهت زد و دو ضدحمله خوب را از ما گرفت، درحالی‌که می‌توانست دستور به ادامه بازی دهد. از ما دزدی کنید بهتر از آن است که با استیل جنتلمنانه قضاوت کنید! ما به اینجا نیامده‌ایم که احمق فرض شویم. داور فقط به ما بگوید چرا این‌گونه قضاوت کرد.

من نخستین بار است که علیه داوری صحبت می‌کنم و دلیلش هم این است که مرا احمق فرض کردند! از فدراسیون و کمیته داوران می‌خواهم که به داوران آموزش دهند.» اسکوچیچ در خصوص شعار «حیا کن، رها کن» هواداران فولاد خوزستان تاکید کرد: «همیشه در فوتبال افرادی هستند که به ضرر شما رفتار می‌کنند، اما مطمئن باشید تا زمانی که فولاد را درست نکنم از این تیم نمی‌روم. » روز پنج‌شنبه و در هفته هفتم لیگ برتر دو بازی دیگر نیز برگزار شد که دریکی از این بازی‌ها سپاهان که میهمان صبای قم بود با نتیجه یک برصفر مغلوب شد و در دیگر بازی نیز استقلال صنعتی در ادامه نتایج خوبش در این فصل در خانه سیاه جامگان موفق شد این تیم را با نتیجه یک برصفر شکست دهد تا با ۱۴ امتیاز در بالای جدول قرار داشته باشد.