دروازه‌بان اول تیم ملی پنج‌شنبه گذشته به همراه هم‌تیمی‌هایش در روبین کازان به ورزشگاه آنفیلد رفت و شاهد تساوی یک - یک یارانش با لیورپول بود. حقیقی که در این دیدار روی نیمکت حاضر بود در گفت‌وگو با «ایسنا» درباره جو آنفیلد و این تجربه حرف زده است.

درباره بازی با لیورپول صحبت کن. با وجود اینکه در نیمه نخست ۱۰ نفره شدید اما یک امتیاز ارزشمند از آنفیلد به دست آوردید.

بازی خوبی بود. به نظر من تیم ما خیلی خوب کار کرد و بعد از اینکه در اواسط نیمه اول کاپیتان‌مان اخراج شد، کارمان یک مقدار سخت شد اما در ادامه توانستیم بازی را کنترل کنیم و به یک امتیاز مهم رسیدیم. البته در نیمه دوم هم چند موقعیت گلزنی داشتیم که مهاجمان‌مان نتوانستند از آن استفاده کنند.

فکر می‌کردی بتوانید مقابل لیورپول به امتیاز برسید؟

مربیان تیم در هفته گذشته چه از لحاظ فکری و چه از لحاظ بدنی خیلی خوب بازیکنان را آماده این بازی کرده بودند، مضاف بر اینکه حضور در این بازی به عنوان یک بازی بزرگ برای هر بازیکن محسوب می‌شد و همه دوست داشتند در خانه تیمی مثل لیورپول خودی نشان دهند. همه این مسائل دست به دست هم داد تا بتوانیم این امتیاز را از حریف بگیریم.

جو ورزشگاه آنفیلد چطور بود؟

واقعا جو ورزشگاه استثنایی بود. احساس می‌کنم جو این ورزشگاه بین تمام تیم‌های لیگ برتری خیلی خاص است. به شخصه برای من یک افتخار بود که توانستم به‌عنوان یک ایرانی در این بازی حاضر باشم حتی به‌عنوان بازیکن نیمکت‌نشین. امیدوارم دفعه بعدی که به یک ورزشگاه بزرگ می‌روم تماشاگر نباشم و بتوانم برای یک تیم خوب اروپایی بازی کنم.

الان ارتباطت با سرمربی چگونه است؟

در حال حاضر سرمربی، مدیرعامل و کارکنان باشگاه عوض شده‌اند. من در ابتدای فصل چند پیشنهاد از لیگ‌های معتبر اروپا داشتم. البته نمی‌توانم و نمی‌خواهم اسم آن تیم‌ها را بیاورم. مدیران قبلی باشگاه با رفتن من موافقت نکردند و سنگ‌های بزرگی جلوی راهم قراردادند. از جمله اینکه شرط گذاشته بودند هر باشگاهی که من را می‌خواهد باید سه میلیون و ۵۰۰ هزار یورو بابت رضایت‌نامه‌ام بدهد که مبلغ بسیار زیادی بود یا اینکه قراردادم را سه سال دیگر با آنها تمدید کنم و هر سال قرضی به یک تیم بروم که این مورد هم عقلانی نبود. اما مطمئنا در نیم فصل شرایط عوض خواهد شد.