والی ولایت هرات جمهوری اسلامی افغانستان گفت: از تجربیات ارزشمند آستان قدس رضوی در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه های کشاورزی و صنعتی استفاده خواهیم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی،سید فضل ا... وحیدی در بازدید از مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی ضمن ابراز خرسندی از سفر به مشهد مقدس و تشرف به حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی حرکت شتابانی را به سمت توسعه آغاز کرده و مجموعه آستان قدس رضوی نیز در خودکفایی و شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی توانسته گام های بلند و موثری را بردارد.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه دریافتم که آستان قدس رضوی در راستای توسعه، ترویج و نشر معارف غنی اسلامی و اهل بیت(ع) با جدیت ورود داشته و تاریخ و فرهنگ اسلام را به جهانیان معرفی نموده است.وحیدی گفت: اینکه یک مجموعه اسلامی با این عظمت و وسعت در زمینه های فرهنگی،اقتصادی،صنعتی،ساختمانی و ... به فعالیت مشغول است،افتخارآفرین و قابل تقدیر است.والی هرات با اشاره به اینکه کشور افغانستان سال های متمادی را در جنگ و اختلافات داخلی و قومی سپری کرده است،بیان داشت: امیدواریم در آینده با بهر‌ه‌گیری از تجارب و دانش جمهوری اسلامی ایران در جهت توسعه فرهنگی و اقتصادی افغانستان بکوشیم.
شایان ذکر است، والی هرات به اتفاق 40 نفر از مدیران کل و تجار ولایت هرات که به دعوت رسمی استاندار خراسان رضوی در مشهد حضور دارند، طی 2 روز از مراکز مختلف آستان قدس رضوی بازدید خواهند کرد.