دنیای اقتصاد: شرکت هواپیمائی تابان در راستای ارائه خدمات شایسته، در دومین گام با همکاری گروه تورهای بعثت اقدام به استقرار دومین هواپیما در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از روز شنبه 30 آبان ماه کرده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه تورهای بعثت، با اشاره به اینکه پرواز این هواپیما به مقصد تهران از همین هفته آغاز شده است، اظهار داشت: دومین هواپیمای (بیس) مستقر در فرودگاه شهید بهشتی، انگلیسی از نوع RJ۸۵ و با ظرفیت ۸۰ مسافر است. سیدحسن اشرف بیان داشت: این هواپیما در گام نخست روزانه تعداد شش پرواز را در مسیر اصفهان - تهران و بالعکس دارد همچنین روزهای جمعه علاوه بر پرواز تهران یک پرواز در مسیر اصفهان - اهواز انجام می شود. وی با بیان اینکه مسیر اصفهان- تهران یکی از پرترددترین مسیرهایی است که مدیران اصفهانی در حال رفت و آمدند و همیشه با کمبود و محدودیت پرواز روبرو هستند، تاکید کرد: با استقرار این هواپیما بحرانی که اصفهان در مسیر پروازهای اصفهان- تهران داشت، برطرف می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه تورهای بعثت با اشاره به اینکه حدود چهار سال پیش هیچ هواپیمای بیس فرودگاه اصفهان وجود نداشت، گفت: هواپیماهای بیس به گونه ای هستند که هواپیما در شب در فرودگاه مستقر باشد و صبح نخستین پرواز از فرودگاه شهید بهشتی انجام شود.وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام پروازهای فرودگاه شهید بهشتی از شهرهای دیگر انجام می شود، گفت: متاسفانه از مبدا اصفهان به شهرهای دیگر پرواز وجود ندارد که نخستین پرواز بیس حدود چهار سال پیش از سوی گروه تورهای بعثت با همکاری هواپیمایی تابان انجام شد.

اشرف تاکید کرد: اکنون بعد از حدود چهار سال دومین هواپیما از مقصد اصفهان به شهرهای دیگر پرواز خواهد داشت. وی با اشاره به اینکه هواپیمای بیسی که حدود چهار سال پیش در فرودگاه شهید بهشتی مستقر شد به تمام استان های کشور پرواز دارد، گفت: گروه تورهای بعثت هم اکنون هواپیمای دیگری برای استقرار شب در فرودگاه شهید بهشتی اضافه کرده است. وی با اشاره به اینکه تمام هزینه های استقرار این هواپیما را گروه تورهای بعثت متقبل شده است، تاکید کرد: ظرفیت اصفهان بیش از این دو هواپیما است اما طی سال های گذشته نسبت به استان کم لطفی شده و در این مدت شرکت های بزرگ هواپیمایی تنها شعار دادند و اما نسبت به وارد کردن هواپیماهای بیس هیچ اقدامی نشده است.