آرزوی کیانیان رنگ واقعیت گرفت
بهمن فرمان آرا‌، هنرمند فیلم‌ساز‌ که ساخت آثار چون «شازده احتجاب»، «خانه‌ای روی آب»،«بوی کافور عطر یاس»، «یه بوس کوچولو» و... را در کارنامه هنری خود ثبت کرده از سال‌ها پیش علاقه‌مند است نمایش «مردی برای تمام فصول» را اجرا کند.رضا کیانیان نیز بارها و بارها از آرزوی خود برای بازی در نقش «سر تامس ‌مور» در نمایش «مردی برای تمام فصول» سخن گفته است و حالا این دو هنرمند در آستانه رسیدن به آرزویشان هستند. سرانجام پس از مدت‌ها، زمان اجرا و گروه اجرایی نمایش «مردی برای تمام فصول» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا مشخص شد و رضا کیانیان به‌زودی به یکی از آرزوهای خود می‌رسد و فرمان آرا این نمایش را نیمه دوم آبان ماه در تالار وحدت به صحنه می‌برد.به جز رضا کیانیان که در این نمایش نقش «سرتامس مور» را بازی می‌کند، سیامک صفری‌، سهیلا رضوی،‌ هدایت هاشمی‌، بهناز جعفری‌، هوتن شکیبا و بهرام افشاری دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند و به‌زودی گروه بازیگران این نمایش کامل خواهد شد. نمایش «مردی برای تمام فصول» اثر مشهور
رابرت بولت است که با ترجمه فرزانه طاهری و بازنویسی امید سهرابی اجرا می‌شود.تهیه کننده و کارگردان این نمایش بهمن‌فرمان‌آرا است‌.
منوچهر شجاع به عنوان طراح صحنه‌، نگار نعمتی و ندا نصر به‌عنوان طراحان لباس‌ و کارن همایون فر با ساخت موسیقی در اجرای این نمایش همکاری دارند.همچنین حمید پورآذری کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر«پاپتی‌ها» به‌عنوان مشاور کارگردان با اجرای این نمایش همکاری دارد.