ثامن‌الحجج طی یک پروسه سه ساله به قهرمانی می‌رسد
دنیای اقتصاد-سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج(ع) با اشاره به هدف‌گذاری تیمش برای حضور در میانه بالای جدول لیگ امسال گفت: نباید هر زمان می‌بریم خودمان را ببینیم و هر زمان که می‌بازیم آسمان و ریسمان ببافیم و در نظر داریم طی یک پروسه سه ساله به قهرمانی برسیم.
جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دوست‌ دارم در لیگ امسال با رعایت مسائل اخلاقی، بازی‌های زیبایی را شاهد باشیم. بداخلاقی‌ها خیلی کم باشد و ما مشکلات کمتری از این نظر نسبت به سال گذشته داشته باشیم. باید همه احترام و عزت داورها را حفظ کنیم. احترام آن‌ها به زیبایی بازی‌ها و کم‌اشتباه بودن قضاوت‌ها کمک می‌کند. نباید هر زمان می‌بریم خودمان را ببینیم و هر زمان که می‌بازیم آسمان و ریسمان ببافیم. وی افزود: در بعد فنی هم ما هفته اول با تیم گنبد بازی داریم که برایمان ناشناخته است. گنبدی‌ها والیبال را خیلی خوب می‌فهمند. بازی با آن‌ها آسان نیست اما ما برای ارائه یک بازی خوب به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج مشهد خاطرنشان کرد: ما از نظر زمانی بعد از بانک سرمایه، پیکان، شهرداری تبریز و کاله و خیلی دیرتر تیم خود را بستیم اما ترکیب خوبی بستیم. امسال دنبال ارائه بازی‌های خوب هستیم، چون به نوعی وقفه کوچکی در والیبال خراسان شکل گرفت و امیدواریم تا سه سال آینده به اهداف خود برسیم. امیدوارم سال خوبی برای والیبال ما باشد و شاهد بازی‌های خوب و تماشاگرپسندی باشیم. آخر هم در یک پروسه سه ساله به اهداف خود یعنی قهرمانی برسیم.

وی درباره ترکیب بازیکنانش گفت: ما یک سرعتی به نام راشیچ را از صربستان داریم و میکو پشت‌خط‌زن فنلاندی را هم در اختیار گرفتیم. امیر حسینی، سعید مصطفی‌وند و شهروز همایونفر نیز از شاخص‌ترین بازیکنان ما هستند. از جمع ۱۴ ایرانی تیم ما ۱۰ نفر بومی هستند. وی در پایان گفت: ثامن‌الحجج همیشه هدف قهرمانی دارد اما امسال ورزش خراسان و والیبال خراسان دست به دامن میرعلی، مدیرعامل این مجموعه شد. آن‌ها امسال آمدند که دست والیبال خراسان را بگیرند.