دنیای اقتصاد: دبیر هیات وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: تنها نگرانی ما از این است که سالن سجادی در طرح تعریض شدن خیابان فرشادی قرار دارد و ابلاغ تخریب این سالن زده شده است.

"مرتضی ذغالیان" در خصوص شرایط این هیات اظهار داشت: هیات از همه نظر در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و مشکل خاصی نداریم. شالوده کار پیاده شده است و در همه رده های سنی، مسابقات شهرستان‌ها، استانی و کشوری را برگزار کرده ایم. وی گفت: تنها نگرانی ما از این است که سالن سجادی در طرح تعریض خیابان فرشادی قرار دارد و ابلاغ تخریب این سالن زده شده است. درخواست ما از شهرداری، اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش این است که سالنی در محدوده شهر اصفهان برای ورزشکارانی که در محدوده شهر قرار دارند در اختیار هیات وزنه‌برداری استان قرار دهد چون سالن خانه وزنه‌برداری نسبت به مرکز شهر خیلی دور است و تردد در آن قسمت شهر مشکل است.

ذغالیان در خصوص عدم حضور تیم جوانان ذوب‌آهن در مسابقات لیگ جوانان کشور بیان داشت: علت این موضوع را در اصل باید از مسئولان ذوب‌آهن بپرسید. چون در این دو سالی که سعید آذری رئیس هیات استان است، باشگاه ذوب‌آهن در مسابقات قهرمان کشوری تیمداری می‌کند و قبل از حضور آذری این هیات تیم لیگ برتری نداشت. اما درنهایت برگزاری این مسابقات هزینه‌بر است و باشگاه ذوب‌آهن هم به دلیل بودجه، شرایط تیمداری در مسابقات جوانان را نداشته است. وی در مورد برنامه‌های این هیات افزود: در آبان ماه مسابقات جوانان، آذرماه مسابقات نونهالان استان و مسابقات قهرمانی پیشکسوتان استان را برگزار کرده‌ایم؛ مسابقات بزرگسالان را نیز در بهمن ماه برگزار خواهد شد. ذغالیان در پایان اضافه کرد: در مردادماه کلاس مربیگری و داوری درجه دو و سه برگزار شد که مدرسان این دوره مسئول کمیته آموزش فدراسیون و مسئول کمیته داوران فدراسیون بودند و اکثریت شرکت‌کنندگان در این دوره، مربیان و داوران استان اصفهان بودند.