سفر خواننده «شهرزاد» به آمریکا
سینا سرلک جمعه گذشته تهران را به سمت ایالت تنسی آمریکا ترک کرد. او با انتشار تصویری از خود به همراه پدرام کشتکار و حمید بهروزی‌نیا در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر از خروجش از کشور داد.سرلک در توضیح این تصویر نوشت:ممنونم که همیشه همراه من هستید، خدا نگهدارتان... سرلک این روزها با انتشار قطعات مشترک و هم‌صدا با محسن چاووشی نامش بر سر زبان‌ها افتاده است. او سال‌ها است به آمریکا مهاجرت کرده و هر از گاهی برای فعالیت‌های موسیقایی‌اش به ایران سفر می‌کند.
قدردانی از نیم قرن فعالیت هنری ناصر چشم‌آذر
کتاب «باران عشق» اثر حسین عصاران با موضوع زندگینامه و نیم‌قرن فعالیت هنری ناصر چشم‌آذر موسیقیدان آهنگساز پرآوازه ایران منتشر شد. این کتاب، ماحصل تلاش دو سال این نویسنده برای جمع‌آوری زندگی‌نامه و فعالیت‌های هنری ناصر چشم‌آذر و تحلیل جریانات حاشیه‌ای، هنری و موسیقایی ۵۰ سال اخیر، مصاحبه با هنرمندان، کارورزان سینما، موسیقی نظیر داریوش مهرجویی، فرهاد فخرالدینی، احمد پژمان، جهانبخش پازوکی، صادق نوجوکی، محمد حیدری و سعید دبیری با بازنگری و نگاهی نو است. آلبوم موسیقی «باران عشق» اثر چشم‌آذر در سال ۱۳۷۳ پس از دو سال تلاش منتشر و با استقبال زیادی مواجه شد.

اجرای آهنگ‌های یاحقی و خرم در مالزی
اعضای گروه «همنوازان فاخته» که در سال‌های گذشته نیز کنسرت‌هایی را در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده‌اند، با همکاری رایزن فرهنگی ایران و مالزی، در 29 اسفندماه (19 مارس 2016) در تالارMCA شهر کوالالامپور روی صحنه خواهند رفت. در این کنسرت، اعضای گروه «همنوازان فاخته» آهنگ‌هایی را از ساخته‌های استادان روانشاد، پرویز یاحقی، روح‌الله خالقی و همایون خرم اجرا می‌کنند. افزون بر این، بخشی از قطعه‌های این کنسرت نیز از ساخته‌های اعضای گروه خواهد بود. اعضای گروه هم‌نوازان فاخته عبارتند از: محبعلی بخشی (خواننده)، آرمان حیدریان (کمانچه)، ‌هامون بهرامی مقدم (سنتور)، علیرضا رسولی (کمانچه آلتو) و خشایار پارسا (تنبک و بندیر).