مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان گفت: پروژه کمرزرین ۳۲ هزار مترزیربنا خواهد داشت که ۱۶ هزار مترمربع آن دو طبقه پارکینگ با ظرفیت ۵۵۰ خودرو را در خود جای می دهد و ۱۶ هزار متر مربع نیز به ۳۳۰ واحد تجاری تعلق می گیرد.

حسین کارگر در گفت و گو با دنیای اقتصاد در خصوص پروژه کمرزرین اظهار کرد: سیاست های شهرداری بر روی مباحث مشارکتی تمرکز پیدا کرده است و در مورد پروژه های مختلف این سیاست سرمایه گذاری و مشارکت در اولویت قرار دارد. وی افزود: سه قطعه زمین به متراژ ۱۹ هزار متر برای پروژه ای در نزدیکی مسجد جامع تعریف شده است که یک مجموعه تجاری و پارکینگ است که از الزامات منطقه محسوب می شود چراکه منطقه مرکزی شهر محسوب می شود و به شکل اساسی نیازمند پارکینگ است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان در خصوص پروژه و زیربنای آن گفت: ۹ هزار متر از عرصه اعیانی این زمین برای ۳۲ هزار مترمربع ساخت در نظر گرفته شده که از این ۳۲ هزار متر مربع ۱۶ هزار متر مربع به دو طبقه پارکینگ و ۱۶ هزار مترمربع نیز به ۳۳۰ واحد تجاری تعلق دارد که به شکل مشارکتی در حال ساخت است. کارگر با اشاره به اینکه این پروژه مشارکتی ۷۸ درصد سهم شهرداری و ۲۱ درصد سهم سرمایه گذار است، گفت: ۲۷ میلیارد تومان هزینه زمین، ۴۵ میلیارد تومان برای پروانه و ۱۵ میلیارد تومان نیز سهم سرمایه گذار است. وی خاطرنشان کرد: این پروژه به عنوان یک پروژه اساسی در منطقه سه شهرداری اصفهان از دو جهت تجاری و پارکینگ مهم محسوب می شود چراکه هر دو این موضوعات از موجب رفع مشکلات منطقه می شود. این پروژه در نیمه اول سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

پارکینگ و مجتمع تجاری کمرزرین، گره گشای منطقه سه

پارکینگ و مجتمع تجاری کمرزرین، گره گشای منطقه سه

پارکینگ و مجتمع تجاری کمرزرین، گره گشای منطقه سه