آغاز به کار فاز اول خط یک قطار شهری اصفهان
دنیای اقتصاد: رییس شورای اسلامی اصفهان گفت: خوشبختانه فاز اول خط یک قطار شهری اصفهان به طول 10.2 کیلومتر، بعد از گرفتن مجوز های فنی و استاندارد لازم آغاز به کار کرده است.

رضا امینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: خط یک قطار شهری اصفهان از شهرک قدس خیابان امام خمینی تا میدان 25 آبان در خیابان کاوه، بعد از گرفتن مجوزهای فنی واستاندارد لازم آغاز به کار کرده است.
وی با بیان اینکه این بخش از خط یک روزانه به مدت سه ساعت و با فاصله زمانی۳۰دقیقه با دو رام قطار کار خود را شروع کرده و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند، افزود: به زودی با حضور یکی از مسئولین کشور آیین افتتاح آن نیز برگزار خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال رام‌های بعدی که وارد اصفهان می‌شوند به خطوط اضافه شود و در سال آینده با تکمیل بخش دیگری از مسیر خط یک تا چهار راه تختی به بهره برداری برسد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه اندازی تمام خط پس از تکمیل دو ایستگاه میدان حسین (ع) و میدان انقلاب انجام خواهد شد.

سازمان زیبا سازی همت خود را عالی‌تر کند
هم چنین، یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ارتقا و کیفیت زندگی شهروندان در سیما و منظر شهری به ویژه در مناسبت‌های شهری تأثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: در هفته گذشته مناسبت‌های مهم داشتیم که فضاسازی در سیما و منظر شهری در این مناسبت‌ها نقش مهمی داشت. ندا واشیانی‌پور با بیان اینکه متاسفانه شاهد فضاسازی مطلوب و شایسته‌ای در فضا و سیمای شهر برای عید غدیر خم، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی توسط سازمان زیبا سازی نبودیم، اضافه کرد: فراهم شدن حال و هوای شهر با ایام و مناسبت‌های پیش رو باید به صورت جدی مد نظر سازمان زیبا سازی قرار گیرد و امید می‌رود این سازمان با برنامه‌ریزی‌های لازم بستری و منظری جدید و مطلوب برای شهروندان ایجاد کند.