موفقیت قدرت‌های سیاسی مرهون رسانه هاست
دنیای اقتصاد: استاندار اصفهان گفت: منظومه‌های استراتژی حوزه رسانه نیازمند تبیین و تعیین دوباره است و استانداری اصفهان آماده است تا در راستای کمک و همیاری در تصویب بسته سیاستی پیشنهادی توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان وارد عمل شود.

رسول زرگرپور در برنامه تجلیل از خبرنگاران برگزیده استان اصفهان که همزمان با روز خبرنگار در هتل آسمان این شهر برگزار شد، با بیان اینکه ارتباطات و اطلاعات رمز گسترش مناسبات فردی و اجتماعی بشر است، اظهار کرد: در عصر حاضر اطلاع از دنیای بیرون یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شود که نیازمند لوازم، قواعد و الزاماتی است و اگر به‌درستی از این فضا استفاده شود به آگاهی و خردمندی منجر می‌شود.

وی افزود: به‌صورت کلی می‌توان گفت که استفاده ناصحیح و غیراصولی از فضای خبر نتیجه‌ای جز رکود، انزوا و خروج از دایره مدیریت نخواهد داشت و اگرچه دنیای امروز تا حد زیادی به دستاوردهای علمی، کوشش‌های اجتماعی و فرهنگی بشر و یا تفاسیر سیاسی و مکاتب فکری و ایدئولوژیک وابسته است اما همه این دستاوردها برای ظهور و بروز خود به عرصه ارتباطات نیازمند هستند.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه در دنیای امروز قدرت‌های سیاسی موفقیت‌های خود را مرهون امر رسانه هستند،گفت: به همین دلیل نیز بنگاه‌های خبر بزرگ و پایگاه‌های خبری زیر نظر جامعه خبری شکل گرفتند و برای موفقیت گروه‌ها و جناح‌های مورد تائید دست به تلاش و مبارزه زدند.
استاندار اصفهان با اشاره به‌روز خبرنگار و تقارن آن با شهادت محمود صارمی تصریح کرد: این روز به برکت خون شهیدی از گروه قلم و رسانه تقدس یافت و ماندگار شد؛ فردی که جان خود را در راه آگاهی بخشی به جامعه خود فدا کرد و در راه مولا و مقتدای خود امام حسین (ع) گام برداشت.

شایان ذکر است مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اصفهان در هتل آسمان و با حضور استاندار اصفهان، مقتدایی، کامران و فولادگر، از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی و تعداد بسیاری از خبرنگاران استان اصفهان و با همکاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد.