مدیرعامل شرکت سایپا یدک در مراسم آغاز طرح مشترک امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا ابراز امیدواری کرد این همکاری مشترک در سالهای بعد نیز به عنوان تجربه‌ای خوب و ارزشمند ادامه یابد.
مهندس وحید زاده در این مراسم ضمن تاکید بر لزوم استاندارد سازی در ارائه خدمات امدادی اظهار داشت : باید استانداردسازی خدمات مورد توجه جدی قرار گرفته و تلاش شود تا به استانداردهای دنیا در حوزه امدادی نزدیک تر شویم.
وی ضمن اشاره به لزوم رضایتمندی مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش گفت : امروز تعداد پایگاههای امدادی در ارائه خدمات اهمیت چندانی ندارد ، بلکه بیش تر از آن حرکت در مسیر استانداردسازی در ارائه خدمات امدادی است که باید مدنظر شرکتها قرار گیرد.
وی با توجه به تغییر ذائقه مشتریان در دریافت خدمات امدادی خاطر نشان کرد : باید در ارائه خدمات امدادی به آرامش و امنیت روانی خانواده هایی که خودروی آنها دچار سانحه و خرابی شده است نیز توجه شود ، قطعا این روند حرکت بسیار خوبی در این حوزه خواهد بود.
وی تاکید کرد : البته در راستای امداد رسانی به خودروهای سانحه دیده نباید صرفا به سلایق توجه شود بلکه باید نوع خدمات امدادی بر اساس واقعیت ها ، استاندارد‌ها و کسب رضایتمندی مشتریان صورت پذیرد.
مدیرعامل شرکت سایپا یدک با اشاره به آغاز طرح امداد مشترک ایران خودرو وسایپا یاد آور شد : این اقدام و همکاری مشترک در راستای سیاست های گروه خودروسازی سایپا و کسب رضایتمندی مشتریان صورت گرفته است .
مدیرعامل امداد خوردو سایپا نیز درمراسم افتتاح این طرح گفت: امسال با بهره گیری از امکانات موجود خدمت امدادی مشترک را به مشتریان ارایه می کنیم .
احمد کرفی با بیان این که حدود ۹۰درصد محصولات سواری کشور متعلق به شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا است، گفت: در این خدمت مشترک دو شرکت نسبت به ارایه خدمات امدادی به مشتریان هم پوشانی دارند .
وی سپس با اشاره به اجرای طرح ملی امداد رسانی نوروزی گفت: سه شرکت امدادی ایران خودرو، سایپا و امداد خودرو کانون جهانگردان که عضو کمیته تنظیم ترافیکی کشور هستند در این طرح ملی حضور دارند .
کرفی تصریح کرد: در طرح خدمت عمومی مشترک خدمت امدادی را به کد شاسی خودرو محدود نکردیم و کد ملی را محور قرار دادیم تا مشتری با هر نوع خودرویی که دارد از خدمات استاندارد بهره گیرد .
مدیر عامل امداد خودروی ایران نیز در این مراسم گفت: شاخص زمان انتظار مشتریان از زمان تماس تا رسیدن امداد به محل، به کمتر از ۳۰ دقیقه در سطح کشور کاهش پیدا می کند که ۱۰ دقیقه کمتر از میانگین جهانی است.
شایان ذکر است این طرح که شامل گسترده ترین ناوگان امداد رسانی شبانه روزی در سراسر کشور است از ۲۵ اسفند ماه جاری تا ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۳ به اجرا درمی آید .