مدافع حقوق مصرف کننده در «اندیشه» انتقال !
تهران نوژن از جمله واحدهای تولیدی است که عرضه کالا به بازار را هدف گذاری و محور قرار داده و تجسم یک واحد موفق و پیشرو است که در شرایط امروز صنعت و تولید کشور باید مورد توجه و حمایت بیشتر قرار گیرند. شرکت صنعتی تهران نوژن به عنوان یکی از قدیمی ترین واحدهای فعال در زمینه تامین رنگ و پوشش های تعمیراتی خودرو یکی از این واحدهای شناخته شده در استان تهران است که همچنان به دنبال ارتقای تولیدات از طریق تامین ماشین آلات جدید و کسب فناوری های روز دنیا با اتکاء به داشته های خود در این بخش است.
عابد عالی پور، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت تهران نوژن طی اظهاراتی پس از اخذ لوح و تندیس از اولین همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران، از برنامه این شرکت برای گسترش فعالیت های خود و تامین ماشین آلات و دانش فنی روز دنیا در این بخش خبر داد.
به گفته عالی پور، این موفقیت که با اراده و تفکر بنیانگذار شرکت آقای غلامرضا عالی پور در دو بخش تولید و تامین حقوق مصرف کنندگان حاصل شده است، راه و روشی است که فرزندان ایشان در اداره امور و برنامه ریزی های آینده شرکت مد نظر قرار داده اند .
تاسیسات تولیدی تهران نوژن در زمینی به مساحت ۷۴۵۰ مترمربع و فضای سرپوشیده‌ای حدود ۳ هزار مترمربع در منطقه اندیشه شهریار قرار دارد.
این شرکت یکی از تامین کنندگان اصلی رنگ و پوشش تعمیراتی خودرو و صنعتی است.
تهران نوژن که فعالیت خود را از حدود ۲۶ سال قبل در سال ۶۷ آغاز کرده، از سال ۷۰ روند توسعه خطوط خود را پیگیری نمود و با توجه به توسعه مداوم صنعت رنگ های صنعتی و چوب در جهان همچنان در صدد حرکت در مسیر توسعه است.
اخذ گواهینامه های متعدد داخلی و خارجی از جمله گواهینامه کیفیت مدیریت ISO9001:2008 و کسب گام به گام استانداردهای ملی و منطقه ای از موسسه استاندارد ایران در زمره افتخارات تهران نوژن است که از اهتمام این شرکت به ارائه محصولاتی با کیفیت و منطبق با دانش روز دنیا حکایت دارد.
نایب رئیس هیات مدیره شرکت همچنین با تاکید بر این که تهران نوژن تاکنون از تسهیلات دولتی استفاده نکرده، به ضرورت توجه دولت و بانکها به واحدهای مولد که هیچگونه بدهی قرمز به سیستم بانکی نداشته و یار تولید و دولت در شرایط سخت تحریم ها بوده اند، تاکید و خواستار بازنگری مسئولان تولید به این واحدها شدند.
براساس اظهارات عالی پور، مدیران این شرکت همگام شدن با پیشرفت های جهانی در زمینه رنگ و پوشش های خودرو را سرلوحه کار خود قرار داده اند و معتقدند که با توجه به توسعه صنعت خودروی کشور اجرای این پروژه ها یکی از نیازهای جدی در این بخش است.
او همچنین با اشاره به تفکرات پدرش که همچنان سکاندار اصلی مسیر پیشرفت شرکت تهران نوژن است، می‌گوید: سعی داریم با تکیه بر امکانات موجود رو به جلو حرکت کنیم ولی به وضع موجود قانع نیستیم و برای توسعه های بعدی، با برآوردهای منطقی نیازمند جذب کمکها و تسهیلات مورد نیاز به ویژه وام های کم بهره هستیم.
عالی پور حمایت مسئولان از تلاش هایی که توسط بخش خصوصی در این حوزه صورت می گیرد را ضروری توصیف کرده و از این حمایت به عنوان کاتالیزور جهش علمی و صنعتی یاد می کند.
مدیر جوان تهران نوژن در پایان به این سوال هم که چرا برای پیشرفت بهتر به یکی از شهرکهای صنعتی نقل مکان نمی کنید گفت: ما البته به نقل مکان به یکی از شهرکهای صنعتی مصوب در حوزه های نزدیک مکان فعلی شرکت اعتقاد داریم و یک بار هم تجربه خریداری زمین در شهرک صنعتی ایوانکی را داشتیم که به دلیل عدم توان مالی در آن مقطع و عدم همکاری مسئولان از ساخت و ساز در این زمین محروم شدیم .
وی افزود: امروز هم همین اعتقاد را داریم و چنانچه حمایت لازم را از ما به عمل آورند و زمین مناسبی را در یکی از شهرکهای صنعتی نزدیک به ما واگذار کنند قطعا برای احداث یک کارخانه مدرن در این شهرکها با تمام امکانات موجود اقدام خواهیم کرد.